WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Liedje van de Week

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Liedje van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Liedje van de Week   Liedje van de Week Emptyzo nov 23, 2008 4:16 pm

Geef hier je mening over het liedje van de week!



Laatst aangepast door Sirosi op ma dec 08, 2008 12:19 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Liedje van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liedje van de Week   Liedje van de Week Emptyzo nov 23, 2008 9:57 pm

Het liedje zegt me niet veel..
Ik ken de hele groep eigenlijk niet eens xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Liedje van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liedje van de Week   Liedje van de Week Emptyma nov 24, 2008 12:26 am

Kan wel, de groep is nieuw, gevormd uit het programma Rock Nation van RTL5. Dit is hun eerste single.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Liedje van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liedje van de Week   Liedje van de Week Emptyma nov 24, 2008 7:34 pm

Oh.. Dan kan het wel kloppen dat ik ze nog niet ken..
Ik zal eens een keertje gaan luisteren xD... Ik beloof het..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Liedje van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liedje van de Week   Liedje van de Week Emptyma nov 24, 2008 7:48 pm

Ik heb er nog nooit van gehoord , maar ik vind het goed Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Liedje van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liedje van de Week   Liedje van de Week Emptyma nov 24, 2008 7:53 pm

Ik ken het niet, maar het klinkt goed. Niet echt mijn stijl, maara het klinkt niet verkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Liedje van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liedje van de Week   Liedje van de Week Emptydi dec 02, 2008 7:01 pm

Nieuw liedje, namelijk I'm Yours van Jason Mraz

Op de een of andere manier kan ik er niet naar luisteren. Weet niet precies waarom^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Liedje van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liedje van de Week   Liedje van de Week Emptydi dec 02, 2008 9:10 pm

Ik vind het echt een geweldig lied!!!

Met muziek moest ik het zingen voor punt en ik kreeg een 9 ^^ dus daar heb ik een speciale band mee ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Liedje van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liedje van de Week   Liedje van de Week Emptydi dec 02, 2008 10:11 pm

Het is een pracht nummer. Je kan er zo heerlijk bij wegdromen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Liedje van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liedje van de Week   Liedje van de Week Emptyma dec 08, 2008 12:20 am

Nieuw liedje, namelijk If I Were A Boy van Beyonce!

Ik heb hem nog niet geluisterd, soms een paar kleine stukjes gehoord, en ik vind het redelijk^^ Beyonce heeft een goede stem, maar ik ben niet zo van de R&B, daarvoor moet ik in de mood zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Liedje van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liedje van de Week   Liedje van de Week Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liedje van de Week
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Artiest van de Week

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Hobbies :: Muziek-
Ga naar: