WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Artiest van de Week

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptyzo nov 23, 2008 4:14 pm

Simpel, je geeft je mening over de artiest van de week.

    Evanescence
    Tool
    The Killers


Laatst aangepast door Sirosi op ma dec 08, 2008 12:21 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptyzo nov 23, 2008 5:32 pm

AAAAHHHHHHH!!!!!! Een van mijn favo artiesten!!!
Ik ben nu ook nog een liedje van ze aan het luisteren.. Going Under..
Ik weet niet wat ik er verder over kan zeggen. Maar iedereen die ze niet kent: Ik zou zeker eens een keertje naar een nummer van hun luisteren. En dan vooral naar Lithium, Anywhere, Call me when you're sober, of Good Enough. Dat zijn hun mooiste nummers!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptyzo nov 23, 2008 6:06 pm

Ik vind The Open Door een beetje minder, Fallen is veel mooier Smile Buiten My Immortal en Bring Me To Life zijn alle nummers van die cd mijn favorieten. Al steekt Everybody's Fool er met kop en schouders bovenuit. Supermooi^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptyzo nov 23, 2008 6:44 pm

Ik ben niet echt fan. Om dan maar cru te zeggen. Ik vind ze slecht... silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptyzo nov 23, 2008 7:08 pm

Ik heb wel een cd van Evanescence, ik vind niet al hun liedjes mooi, maar sommigen wel. De cd luister ik eigenlijk nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptyzo nov 23, 2008 7:09 pm

Ik vind Evanescence erg mooi. Vorig jaar luisterde ik bijna niks anders, nu luister ik het bijna nooit meer, wat wel jammer is eigenlijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptyzo nov 23, 2008 10:14 pm

'Vroeger' was ik gek van Evanescence. En met vroeger bedoel ik een jaartje of 14,15. Ik was gek op Amy's stem en haar teksten vol zelfmedelijden. Tegenwoordig luister ik het niet meer. Het is mij te simpel. Het geeft mij geen enkele uitdaging om naar te luisteren. Spijtig genoeg kocht ik een tijd terug nog de live-dvd 'Anywhere but home.' Het hele optreden door kippenvel. En dat kwam niet door het geweldige optreden, maar door Amy's menig valse vocalen. Over 'door de mand vallen' gesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptyma nov 24, 2008 7:36 pm

Ach tja... Het moet je smaak maar zijn he??
Ik vind ze heel goed. Maar ja.. Als jullie van mening zijn van niet..
Misschien dat er volgende week een groep is die meer in de smaak valt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptydi nov 25, 2008 12:49 am

Mega!! ik ken er maar een paar liedjes van maar foert xD nee, wat ik al gehoord heb is echt goed dusja..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptydi dec 02, 2008 7:01 pm

Nieuwe groep van de week, genaamd Tool.

Kom maar op Eidolon^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptywo dec 03, 2008 4:01 pm

Haha dankjewel. Tof van je n_n

Tool <3 Mijn favoriete band op deze aardkloot. Ik was net 15 toen ik voor het eerst het nummer 'Sober' hoorde. Het enige wat ik kon was luisteren, met mijn mond open. De zang, de opbouw, de duidelijk voel/hoorbare samenwerking tussen de bandleden. Het was iets wat ik nog nooit eerder had gehoord. Al snel schafte ik 'Undertow' aan en een tijdje later volgden Aenima, 10.000 days en Lateralus. In die volgorde ja. En ietsjes later Opiate.
Tool is zo onzettend in balans, geen gezeik en geen gedoe om expres moeilijk te doen om maar moeilijk te klinken. Goede muziek die prima en bijna ingenieus in elkaar zit, en toch toegankelijk is om naar te luisteren. Toch blijft Tool een 'helemaal wel' of 'totaal niet' band. Het moet je pakken, anders doet het je niks. Tool heeft, ook bij mij, eerst een aantal luisterbeurten nodig. Pakt het je niet, jammer dan, maar ga dan niet zitten zeuren of het krampachtig luisteren en doen alsof je het wat vind. Maar pakt het je, dan heb je er imho een gave band bij met een hele eigen wereld.

Artiest van de Week Tool-band
Mieuw <3

Tool - Parabola
http://nl.youtube.com/watch?v=K_bLvVSgoV4

Even ter Tool promotie ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptyma dec 08, 2008 12:21 am

Ghehe, graag gedaan hoor^^

Nieuwe groep, The Killers!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptydi dec 09, 2008 1:06 am

Ha je weet wel goede artiesten uit te kiezen. Vanuit mijn oogpunt dan.

Ik luister nu een krap jaartje naar The Killers. De stem van Brandon Flowers is voor mij heel apart, op sommige nummers weet het mij te pakken, op andere nummers klinkt hij als een monotone wasbeer die vastzit in de wasmachine. Geen band voor altijd dus. Ik vind singles als 'Read my Mind' en 'Human' geweldig, maar 'Bones' bijvoorbeeld vind ik weer rete-saai. Ik hou van hun bombastische geluid, en Brandon Flowers is een geweldige frontman. Hij weet zichzelf en de band te dragen op alleen zijn imago. Wel jammer dat de rest van de band dan in het niet valt. En gelukkig is het weer bijna kerst, hun kerst nummer' Don't Shoot Me Santa' is zeker een favoriet. Zelfs prettig in de zomer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptydi dec 09, 2008 10:09 am

Wauw, dit keer deed ik het niet eens expres^^

Ik heb nog niet zoveel van The Killers gehoord, maar Human klinkt wel oké
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Emptyzo dec 14, 2008 12:10 am

YEAH! The Killers! Eindelijk een toffe band in de spotlight.. Haha. Al was Tool ook wel redelijk :')
Maar nu on-topic:

Ik ben een groot fan van The Killers en dat zeker NIET van hun nieuwe album. Die vind ik ronduit slecht. Alleen Human [die ik onderhand helemaal zat ben, doordat je hem overal hoort] en Spaceman zijn redelijk van hun nieuwe album. De rest is slecht.
Hun oude albums vind ik daarentegen helemaal geweldig! Door hun oude albums ben ik een groot fan geworden en ik wil ze altijd nog eens live zien.
Ik vind het prachtig dat ze een soort muziek maken, dat andere bands niet doen. Tegenwoordig zijn zoveel bands hetzelfde en The Killers hebben totaal hun eigen stijl. Dat maakt ze zo'n goeie band : ) Wel jammer van hun laatste album, maar ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Artiest van de Week Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artiest van de Week   Artiest van de Week Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Artiest van de Week
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Liedje van de Week

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Hobbies :: Muziek-
Ga naar: