WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Film, muziek of boek?

Ga naar beneden 

Film, muziek of boek?
Film
Film, muziek of boek? Vote_lcap30%Film, muziek of boek? Vote_rcap
 30% [ 3 ]
Muziek
Film, muziek of boek? Vote_lcap30%Film, muziek of boek? Vote_rcap
 30% [ 3 ]
Boek
Film, muziek of boek? Vote_lcap40%Film, muziek of boek? Vote_rcap
 40% [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 10
 

AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Film, muziek of boek? Empty
BerichtOnderwerp: Film, muziek of boek?   Film, muziek of boek? Emptyvr nov 21, 2008 8:25 pm

Bij dit topic hoeft er niet echt veel uitleg. Hier kun je vertellen aan welk medium ( film, boek en muziek ) het meest plezier aan beleeft? Ben je meer een boekenwurm of een fimmfreak of ben je een echte muziekliefhebber?


Ikzelf vind dit een heel moeilijke leuze omdat ik toch dagelijks zeker in aanraking kom met boeken en muziek waarvan ik beide niet zonder kan.

Maar om nu toch een keuze te maken zou ik muziek prefereren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Film, muziek of boek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Film, muziek of boek?   Film, muziek of boek? Emptyzo nov 23, 2008 2:00 pm

Ik vind het wel moeilijk , maar dan zou ik toch voor boeken gaan. Films vind ik maar films , ik bedoel; Je bekijkt ze een keer en dan heb je het gezien. Terwijl bij een boek kan je verder gaan. Je kan ze steeds opnieuw lezen , steeds opnieuw dat leuke , spannende verhaal lezen. Muziek is ook maar voor 1 keer. Je hoort het liedje en je vind het mooi of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Film, muziek of boek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Film, muziek of boek?   Film, muziek of boek? Emptyzo nov 23, 2008 2:26 pm

Ik ga toch voor boeken dan, ondanks dat het een verschrikkelijk moeilijke keuze is.
Films was voor mij vlug uitgemaakt dat ik daar niet voor kies omdat ik sowieso al niet zon tv-kijker ben en ik heb nooit tijd om films te kijken. Ik moet er ondertussen nog 15 zien die ik heb gekocht op dvd of heb opgenomen en ik heb gewoon geen tijd om ze te kijken.
De keuze tussen boek of muziek was al heel wat moeilijker, maar omdat ik boeken al veel langer weet te appreciëren voor wat ze zijn dan muziek, ga ik toch voor boeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Film, muziek of boek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Film, muziek of boek?   Film, muziek of boek? Emptyzo nov 23, 2008 4:00 pm

Ik heb muziek gekozen, alhoewel boeken evenveel betekenen voor mij. Het is zoals film in je hoofd!!! Maar muziek heb ik Altijd bij me, en blijft leuk en gewoon geweldig. En je kan verder zippen naar het volgende liedje zonder dat je de draad kwijt bent xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Film, muziek of boek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Film, muziek of boek?   Film, muziek of boek? Emptyzo nov 23, 2008 4:12 pm

Ik ben verslaafd aan alledrie, maar als ik een lijstje zou maken van wat ik het vaakst doe, komt Muziek op 1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Film, muziek of boek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Film, muziek of boek?   Film, muziek of boek? Emptyzo nov 23, 2008 4:35 pm

Tja tis wel een moeilijke keuze, maar als ik dan echt zou moeten kiezen dan Muziek. Dit omdat ik gewoon bijna altijd muziek luister, en haast niet zonder kan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Film, muziek of boek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Film, muziek of boek?   Film, muziek of boek? Emptyzo nov 23, 2008 5:00 pm

Woh... Ik ben tot nu toe de enige met film op nr 1 xD
Waarom ik voor film heb gekozen?? Ik ben een filmfanaat! Ik kan geen dag zonder film, muziek en boeken maar met films is het toch wel het ergst.
Als we op vakantie gaan kan ik niet wachten tot we ergens een bioscoop tegenkomen en ik even een film kan gaan kijken. Ik ben al sinds ik klein was dol op boeken, maar nu wordt dat steeds minder. Muziek heb je ook in films dus waarom zou ik speciaal muziek opzetten als ik het ook in mijn favo films kan beluisteren?
Nog een reden waarom ik voor film heb gekozen is omdat ik zelf actrice wil worden en daardoor een nog ergere filmfanaat geworden ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Film, muziek of boek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Film, muziek of boek?   Film, muziek of boek? Emptyma nov 24, 2008 12:19 pm

Ik heb ook voor films gekozen. Die kijk ik nog het meeste.
Boeken lees ik nog af en toe, maar alleen als ik er tijd voor heb in de ochtend, s'avonds zoek ik niet te lezen.
En naar muziek luister ik meestal alleen in de auto en heel af en toe thuis op de radio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Film, muziek of boek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Film, muziek of boek?   Film, muziek of boek? Emptyma nov 24, 2008 7:30 pm

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb. Ze zijn alledrie een groot deel van mijn leven. Maar ik ga uiteindelijk toch voor boeken. Bij boeken heb ik nou eenmaal mijn eigen fantasy. Daar ga ik helemaal in verloren en dan hoor ik niks meer. Verfilmde boeken (dus ja, HP ook!!) vind ik afschuwelijk. Een regisseur vult dan alles in, hoe híj het ziet! Dan hoef je zelf dus ook niet meer na te denken, en dat vind ik jammer. Later kan je dan ook het boek niet meer teruglezen zónder de acteurs voor je te zien. Ik bedoel, wie ziet Harry nou nog als een simpel jongetje met verwildert haar en felgroene ogen? Niemand toch? Iedereen ziet Daniel met z'n platte kapsel en z'n blauwe ogen. Dat vind ik jammer.
Ik vind films ook geweldig hoor, maar ze moeten bij mij gewoon niet van boeken afkomen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Film, muziek of boek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Film, muziek of boek?   Film, muziek of boek? Emptydi nov 25, 2008 2:53 pm

Dan kies ik toch voor film, ik kijk namelijk al naar films sinds mijn peutertijd of zo Razz en het is nog steeds leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Film, muziek of boek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Film, muziek of boek?   Film, muziek of boek? Emptydo dec 04, 2008 9:29 am

Ik heb een nieuwe favoriete auteur nu, doen jullie lezen Geritssen Tess? Ze is echt goed, Als je op zoek bent naar een goed boek te lezen over medische misdaad-thriller. Ze is een goede schrijver! I recommend:

1. The surgeon
2. The Mephisto Club
3. The Harvest
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Film, muziek of boek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Film, muziek of boek?   Film, muziek of boek? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Film, muziek of boek?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk boek lees je nu ?
» Laatste film?
» Twilight (boeken & film)
» Films: De beste film tot nu toe?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Hobbies :: Films-
Ga naar: