WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Welk boek lees je nu ?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo nov 23, 2008 2:10 pm

Hallo,

Ik denk dat de titel al genoeg zegt.

Welk boek lees je nu ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo nov 23, 2008 2:14 pm

Nu lees ik het boek James Ensor - een Biografie dit gaat over een Oostends kunstenaar die me boeit + mijn interesse voor kunst speelt ook mee waarom ik dit soort boek aan het lezen ben. Ik ben nog maar net aan bladzijde 20 en vind dat de auteur zeer mooi kan vertellen hoe het was omstreeks de jaren 1900. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo nov 23, 2008 2:20 pm

Ik lees nu Dokter van Stalingrad, van Konsalik. Geweldig zoals die man alles beschrijft, en vooral de diepgang in zijn boeken zijn wonderbaarlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo nov 23, 2008 2:49 pm

ik lees nu Eragon van Christopher Paolini^^ het is fijn geschreven het leest voor mij heel makkelijk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo nov 23, 2008 2:52 pm

Ik lees nu De Noodzaak van Stephen King. Dit is 1 van mijn favoriete boeken van hem. Ben het nu dan ook alweer voor de vierde keer aan het lezen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo nov 23, 2008 4:28 pm

Ik lees nu Satan's Bruid. Dat is een boek dat mijn zus ooit eens heeft geschreven, en het staat hier bij me op de plank. ik heb het wel zelf gewoon moeten afprinten, dus niemand zal het hier kennen waarschijnlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo nov 23, 2008 5:32 pm

Ik lees Harry Potter en de Relieken van de Dood
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo nov 23, 2008 5:53 pm

Ik lees op het moment De Vampiersreeks van Darren Shan.
En ik moet ook nog aan een of ander boek voor engels beginnen waar ik de titel van kwijt ben Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo nov 23, 2008 6:03 pm

Ik lees op dit moment La classe de neige voor Frans. Het is echt een idioot boekje en ik snap niet dat de lerares het gekozen kan hebben, maar goed. En die weiße Rose van Inge Scholl voor Duits. Een verzetsgroep in de Tweede Wereldoorlog. Lichtelijk idioot, weer. Verder las ik Leviathan van Paul Auster, ook al lichtelijk idioot maar die heb ik tenminste zelf gekozen^^ en Heldere Maan van Lulu Wang. Wauw, deze komt erg in de buurt van La classe de neige, maar hij was wel mooi.

Ik lees alleen nog maar boeken voor school Sad Verder maak ik er geen tijd meer voor, alleen in de vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo nov 23, 2008 6:05 pm

Ik lees nu voor de zoveelste keer Harry Potter en de relieken van de dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo nov 23, 2008 6:29 pm

Ik lees nu het Paard en de Jongen, van C.S. Lewis, het is het chronologisch 3de deel van de Narnia-reeks..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo nov 23, 2008 9:55 pm

Harry Potter en de gevangende van Azkaban , ben weer van voor af aan begonnen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo nov 23, 2008 10:18 pm

De grote mythologie encyclopedie. In gebruik voor mijn werkstuk over de Germanen. Geweldige naslagwerk, heel fijn vormgegeven met bruikbare afbeeldingen erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyma nov 24, 2008 7:34 pm

The Candleman, van Catherine Fisher. Dit zou een boek kunnen zijn voor Engels ('t stond op de lijst Very Happy) maar ik ben gewoon verder gaan lezen, en heb me niet beperkt tot één boek (voor het verslag natuurlijk wel, daarvoor heb ik Oliver Twist gelezen, maar ik ga gewoon door). Ik vind het wel geinig. De schrijfster heeft een rijke fantasy en er gebeuren wel onverwachte dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptydo nov 27, 2008 11:20 am

Harry Potter En de Geheime kamer
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyza nov 29, 2008 2:21 pm

Ik lees nu "de onzichtbare jongen" door J. Bernlef. Voor Nederlands literatuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyza nov 29, 2008 7:18 pm

Brisingr van Christopher Paolini, geweldig boek, tot nu toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo dec 07, 2008 2:22 pm

The tales of Beedle the Bard... Voor Sinterklaas gehad. Ik vind het best wel interessant! Iedereen kent dit boek, natuurlijk Wink Het is mooi om wizard-sprookjes te lezen. Ze zijn echt heel anders dan die van ons!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo dec 07, 2008 2:44 pm

Opnieuw begonnen aan de HP boeken. Dus nu bezig met nummertje 1 HP en de steen der wijzen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyzo dec 07, 2008 4:16 pm

Ik lees nu Twilight van Stephenie Meyer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Emptyma dec 08, 2008 11:51 am

Voor ik doodga. Het gaat over een meisje, Tessa, ze heeft kanker en krijgt te horen dat ze niet lang meer te leven heeft en maakt dan een lijstje wat ze dan wilt doen voor ze doodgaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk boek lees je nu ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk boek lees je nu ?   Welk boek lees je nu ? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk boek lees je nu ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Hobbies :: Boeken-
Ga naar: