WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Wat doe jij NU?

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Wat doe jij NU? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? - Pagina 2 Emptydi nov 25, 2008 12:08 am

Ik zit wat op het forum en probeer wat van de tv te zien, en ondertussen verlang ik naar mijn boek dat boven ligt te wachten op mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? - Pagina 2 Emptydi nov 25, 2008 12:45 am

ik ben nu heel stiekem op de pc bezig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? - Pagina 2 Emptydi nov 25, 2008 10:33 am

Ik ben de eerste 3 uur vrij en ik moet eigenlijk leren en Frans boekje lezen en drummen maar eerst mag ik nog even op de computer van mezelf^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? - Pagina 2 Emptywo nov 26, 2008 8:02 pm

Het hier onveilig maken gnagna, muziek luisteren t.v zonder aan t kijken (muziek blijft leuker) en een slok water nemen^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Wat doe jij NU? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? - Pagina 2 Emptywo nov 26, 2008 8:04 pm

Ik ben juist klaar met studeren, ben nu de nieuwe posts op het forum aan het lezen en ondertussen muziek aan het beluisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Wat doe jij NU? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? - Pagina 2 Emptywo nov 26, 2008 8:04 pm

Ik ben een boekencover aan het maken als opdr. van Nederlands.
Het resizen lukt niet echt... Iemand tips ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? - Pagina 2 Emptywo nov 26, 2008 8:08 pm

Ja Marieke, je moet dat ding een keer openen op www.online-image-editor.com en daar uploaden, en dan aanvinken "resize" en hoeveel je hem wil verkleinen ^^

Ik ben nu dit aan het typen. Wat een stomme vraag xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? - Pagina 2 Emptyza dec 13, 2008 9:30 pm

Ik ben nu tv aan het kijken (Mythbusters) maar het is reclame en ik typ dit bericht
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? - Pagina 2 Emptyza dec 13, 2008 9:35 pm

chatten op ZD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? - Pagina 2 Emptyza dec 13, 2008 10:50 pm

Ik ben een Russische Sterren dansen op het ijs aan het kijken. Het is veeeeeeeel en veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan de Nederlandse!! cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat doe jij NU? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat doe jij NU?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Actualiteit-
Ga naar: