WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Wat doe jij NU?

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyvr nov 21, 2008 7:36 pm

De titel zegt het al zelf, dus vertel ons wat je op dit moment aan het doen bent!

Ik ben nu dit bericht aan het posten, muziek aan het beluisteren en aan hey chatten op msn. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 2:59 pm

Op het moment zit ik op MSN, maar sta ik op offline, omdat ik geen zin heb in gesprekken en er toch niet heel veel mensen online zijn. Ik luister naar mijn favoriete liedje [van dit moment], Panic at the disco en zing ik lekker hard mee.
Ik zit wat fora te checken en ook zit ik even op myspace wat bands te stalken. Waaronder Fall Out Boy en Panic at the Disco.
Als laatste probeer ik mezelf inspiratie te geven voor mijn Fan Fiction, maar dat werkt niet zo goed. Ik sta al een tijdje stil in hoofdstuk twee, terwijl ik precies weet wat ik wil laten gebeuren. Ik moet het alleen nog een beetje goed verwoorden en dat wil niet : )
Zometeen ga ik even wat lekkers voor mezelf halen, want ik heb trek in zoetigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 3:02 pm

Ik zit op msn, en ben wat aan het rondsnuffelen op hyves. En ik zit natuurlijk op wizardplace.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 3:03 pm

Ik heb me net hier op aangemeld. Very Happy en ik ga zo verder met mijn betoog en ik ga nog even wat op een site uploaden. En ik ga zo nog forumen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 3:42 pm

Forums checken , netlog , muziek beluisteren en wat naar m'n Frans aan het kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 3:44 pm

Ik luister muziek, ik zit op het forum, ik schrijf een Engels boekverslag, en ik heb het koud!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 5:16 pm

Ik zit op msn, ik luister muziek en zing mee (Ik ben alleen bang dat de ramen het niet lang meer houden en dat de buren (of mijn ouders/zus) komen vragen wat dat nu weer voor kattengejank is xD). Ik wordt getracht m'n huiswerk te maken waar ik nogal moeite mee heb omdat ik druk ben en op allerlei forums dingen aan het posten ben (zie hier).
Ik ben ook nog eens 2 verhalen aan het lezen en eentje ben ik er zelf aan het schrijven. Heb het dus toch nog wel druk zie ik zo xD Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 5:24 pm

Ik heb me ook net aangemeld, en ik zit een beetje hier rond te kijken, ik ben aant bedenken hoe ik een ander forum waar ik lid van ben een beetje levend kan krijgen (Kent iemand hier Snottifant Wink), en ik luister muziek, Gotta be somebody van Nickelback.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 6:44 pm

Ik zit nu hierop, ben kerstliedjes aan het luisteren en zit op hipste..

o ja en ik zit ook nog op msn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 7:10 pm

Ik ben een berichtje aan het schrijven, ik ben muziek aan het luisteren en ik ben een Engels boekverslag aan het schrijven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 7:14 pm

Ben nog steeds bezig met mijn betoog maar het wilt niet lukken. Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 7:30 pm

Ik typ een bericht , wat op MSN , netlog , wat muziek beluisteren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 7:42 pm

Ik eet speculaas, ik ben klaar met m'n Engels verslag, ik zit op het forum en ik luister muziek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 8:50 pm

Ik zit nu even op het forum en drink een bakje koffie. Kijk ook nog af en toe naar de tv tussendoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 8:54 pm

Ik luister ontzettend ontspannende muziek, mijn brein bevind zich op het moment op Hawaii, en ik check het forum..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyzo nov 23, 2008 10:21 pm

Een berichtje aan het typen, muziek aan het luisteren en ik tracht verder te gaan met mijn werkstuk. Vooral dat laatste moet ik maar eens gaan doen want ik heb morgen een 'vorderingsgesprek' met mijn begeleider.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyma nov 24, 2008 1:02 am

Ik zit op dit forum, maar ga zo slapen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyma nov 24, 2008 1:04 am

Ik ben lekker aan het posten bij de spelletjes met Darlene, ik pak een rar bestandje uit, en ik ga zo slapen^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyma nov 24, 2008 12:05 pm

Nu even op het forum en dan over een uurtje me zoontje halen, die moet naar de tandarts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyma nov 24, 2008 12:45 pm

Ik verveel me, ik wacht totdat ik naar school moet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyma nov 24, 2008 7:08 pm

Ik ben nu kerstliedjes aan't luisteren.. Ik ben al bijna 2 weken in kerststemming... En het duurt nog zo lang voor het zover is!!!

Verder zit ik op msn, zit ik me te vervelen en ben ik hier aan het posten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyma nov 24, 2008 7:20 pm

Ben bezig met mijn betoog voor morgen en ik zit op fora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyma nov 24, 2008 7:23 pm

Ik heb het picknicken eten gestaakt en luister nu naar muziek , chat met Nicole , Netlog...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyma nov 24, 2008 8:43 pm

Ik zit nu te posten Wink En ik ga zo naar de wc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Emptyma nov 24, 2008 11:23 pm

Ik kijk CSI New York, maar het is reclame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat doe jij NU? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe jij NU?   Wat doe jij NU? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat doe jij NU?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Actualiteit-
Ga naar: