WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices Empty
BerichtOnderwerp: Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices   Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices Emptydi nov 25, 2008 9:30 pm

Mijn vraag is of er iemand al een brief heeft geschreven naar één van de Harry Potter acteurs? En kreeg je toen antwoord op je brief? Laat het hier allemaal weten.

Ikzelf heb nog geen brief geschreven naar de acteurs en ik denk dat ik er in de toekomst ook geen zal schrijven aangezien de acteurs al ontzettend veel post en brieven krijgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices   Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices Emptydi nov 25, 2008 11:08 pm

Nou ja, dat is toch alleen maar leuk? Je kunt het altijd proberen^^

Ik ben niet zo van het brieven schrijven aan beroemdheden, want ik weet niet wat ik wil zeggen^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices   Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices Emptywo nov 26, 2008 10:12 pm

Ik stuur liever een e-mail, niet dat ik ooit achter hun email adress kom. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices   Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices Emptywo nov 26, 2008 10:29 pm

Ik wilde een keer een brief sturen naar Emma, maar ik kwam niet verder dan het idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices   Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices Emptywo nov 26, 2008 10:36 pm

We hebben ooit samen met een Alan Rickman fan groep een blad gemaakt met daarop onze foto's en handtekeningen en nog een kerstkaartje. En ieder voor zichzelf nog een kaartje uit de stad waar we woonden. Dat hebben we toen naar Alan Rickman gestuurd. Hij heeft het alleen niet met de kerst gekregen maar pas in januari. Wij hadden alles optijd opgestuurd maar in engeland is het pakket blijkbaar een tijdje blijven liggen.

De handtekeningen van onszelf deden we omdat hij altijd handtekeningen uit moet delen en wij het nu eens andersom naar hem toe deden.
Hij heeft het hele pakket gezien en via zijn agent laten weten dat hij het allemaal heel leuk vond.
Dus helaas geen persoonlijk bericht terug gekregen maar wel gezamelijk en dat is ook leuk, al kreeg je er niets voor terug.

Alleen zou ik nooit een brief schrijven denk ik. Ik wist al niet wat ik op die kaart van me woonplaats moest zetten. Embarassed
We mochten namelijk op die kaart een boodschap neerzetten voor Alan. Nou heb er de hele dag over gedaan om iets te bedenken. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices   Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?
» Acteurs/Actrices: Emma Watson
» Acteurs/Actrices: Daniel Radcliffe
» Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Het Kasteel Zweinstein :: Zweinsteins Bibliotheek-
Ga naar: