WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Empty
BerichtOnderwerp: Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter   Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Emptywo nov 26, 2008 8:15 pm

Wat vinden jullie van Helena? Hoe vinden jullie haar als Bellatrix?

Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Helenabonhamcarter1db1 Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Bellatrix1ah3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter   Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Emptywo nov 26, 2008 8:40 pm

I looooove her!! I love you
Ze is echt ge-wel-dig als Bellatrix:0
Hoe ze haar op het doek knalt, heerlijk, geweldig en geniaal!
Het is ook weer ff een fris gezicht, Voldie en Lucius die hadden we al vaker gezien hea, ik zat echt op haar te wachten^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter   Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Emptywo nov 26, 2008 8:45 pm

Ik vind ze een heel goede actrice , zeker en vast al Bellatrix.
Ze zet het krankzinnige , gemene personage heel goed neer.
Petje af Helena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter   Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Emptywo nov 26, 2008 9:58 pm

Ze is geweldig, ze heeft net zoals Sneep de perfecte stem en look.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter   Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Emptywo nov 26, 2008 10:30 pm

Helena is echt geweldig als Bellatrix. Zo had ik me Bellatrix ook voorgesteld. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter   Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Emptywo nov 26, 2008 10:34 pm

Helena is een hele goede Bellatrix. Ze straalt echt de karakter trekken uit die Bellatrix in de boeken heeft. Net zo gemeen en vals. Very Happy
En niet alleen als Bellatrix is ze goed, heb haar in meerdere films gezien en ze doet het overal wel goed in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter   Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Emptydo nov 27, 2008 11:18 pm

Uhm, tis eigenlijk een beetje een twijfel aan mijn kant.
Aan de ene kant zet ze haar gemene valsheid heel goed neer.
Maar aan de andere kant vind ik dat ze soms een beetje doorslaat en overkomt als een histerisch persoon die tegelijkertijd kampt met een zenuwinzinking en een beetje krankzinnig is. Toen ik ik haar voor het eerst in de film zag dacht ik zo van: Oke, en nu komen de psychiatrische hulpverleners toch?
Maar dat bleek natuurlijk niet waar te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter   Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices
» Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?
» Acteurs/Actrices: Emma Watson
» Acteurs/Actrices: Daniel Radcliffe

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Het Kasteel Zweinstein :: Zweinsteins Bibliotheek-
Ga naar: