WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Angsten en fobies

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyzo nov 23, 2008 6:13 pm

Iedereen heeft wel bepaalde angsten en zijn die angsten zo groot dat je er de controle een beetje over verliest. Heb je een angst die eigenlijk nergens op slaat?
Kampen jullie met angsten en of fobies? Laat het hier weten in minimum 2 zinnen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyzo nov 23, 2008 6:16 pm

Ik heb een enorme angst voor spinnen !
Al ik zo'n beestje zie begin ik te gillen !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyzo nov 23, 2008 6:17 pm

Ik ben bang voor spinnen, heb hoogtevrees en ik wil geen colltrui aan, omdat dat dan erg hoog zit rond mijn keel en dan hem ik het gevoel dat ik stik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyzo nov 23, 2008 6:21 pm

Ik ben bang voor achtbanen.. IK ben er namelijk ooit bijna uit een gevlogen toen ik 5 was (DOOD AAN KONINGIN JULIANA TOREN!!). Ik ben deze herfstvakantie voor het eerst weer in een achtbaan geweest.. De kikkerachtbaan in Duinrell, hahaha.. Opzich ging het well..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyzo nov 23, 2008 6:36 pm

Ik ben als de dood voor tunnels, tenzij ik iets aan het doen ben, dan gaat het wel. Ik ben namelijk bang voor brand voor en achter me, en dat je dan opgesloten zit.
En ook voor vrachtwagens. Op de snelweg dan. Want we hebben een keer bijna klem gezeten tussen 2 vrachtwagens, en 1 keer voegde een vrachtwagen bijna over ons heen in. Die dingen zijn zo eng groot!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyzo nov 23, 2008 9:25 pm

Wespen. Ben er al twee keer door gestoken. Ga ze nu dus zoveel mogenlijk uit de weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyma nov 24, 2008 12:59 am

Oh ik ben nog wat vergeten. Ik ben ook bang voor paarden. Ben er een keer vanaf gevallen. En ik ben bang voor Clowns. Ik vind die mensen gewoon eng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyma nov 24, 2008 7:07 pm

Ik ben ook voor de dood van Bijen en wespen.
Ik heb er namelijk een kleine allergische reactie van...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyma nov 24, 2008 7:17 pm

Ik ben als de dood voor spinnen.
Ik heb ook hoogtevrees, maar dat kan ik de laatste tijd nog wel onder controle krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyma nov 24, 2008 10:25 pm

Ik heb hoogtevrees. Meestal worden er dan grapjes over gemaakt zoals "je mag niet uit een diep bord eten" of "niet uit een hoog gals drinken", maar het is echt geen pretje als je op sportdag 20 meter beven de grond hangt, Met hoogtevrees. vooral als de palen een beetje scheef staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptydi nov 25, 2008 11:43 am

Ik heb niet echt een angst of fobie. Ik hou ook niet echt van wespen, maar heb er geen fobie voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptydi nov 25, 2008 4:08 pm

Dit is niet echt een angst of fobie maar ik wil echt niet begraven worden als ik dood ga, kijk ik wil die beestjes in de aarde gewoon de plezier niet doen om mij op te vreten xD
En mijn organen doneren aan wetenschappers doe ik ook niet, hun doe ik die plezier ook niet xD
Egoistische ik Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptywo nov 26, 2008 7:43 pm

Ik ben bang voor spinnen, ieuw wat een enge beesten vink dat Exclamation
Maar ik heb een echte fobie, namelijk voor balonnen!!
Ja echt!
Dat komt omdat ik knallen echt haat, ik kan er niet tegen en er zijn er een paar keer 1 in mn gezicht geknald.
Dus kom niet met een ballon aanzetten want dan sta ik een kilometer verderop, of ik sta met mn vingers in mn oortjes!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptydo nov 27, 2008 8:03 pm

IK ben als de dood voor snelheid, niet in een auto of trein maar in een achtbaan ofzoiets.
Ook schrik ik enorm als er iets komt wat ik niet verwacht.
Mijn aller grootste angst is dat ik mensen en dieren verlies om wie ik geef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyza nov 29, 2008 4:14 pm

Ten eerste heb ik een grote hekel aan spinnen. Het is al minder erg dan vroeger [/toen begon ik echt altijd te gillen], maar ik vind ze nu nog steeds doodeng. Die kleintjes kan ik zelf nog wel opruimen, door ze echt te pletten [/heel gruwelijk, maar vastpakken zal ik ze nooit], maar de grotere laat ik dus echt weghalen.
Ten tweede heb ik een grote angst voor hoogtes. Als ik echt al op een meter of twee boven de grond sta, sta ik te trillen op mijn benen en ik wil dus ook nooit van mijn leven meer in een vliegtuig. Dat vond ik verschrikkelijk en toen bleken we ook nog terug te moeten :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyza nov 29, 2008 4:46 pm

Weet je wat ik niet snap... hoe mensen die lieve kleine kriebelende beestjes (spinnen dus) nu eng kunnen vinden. Echt waar, ik word al misselijk als mijn moeder een vlieg doodklapt. Daarom pak ik altijd alle spinnetjes op en zet ze netjes buiten mijn raam ^^ en het is helemaal niet eng hoor!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyza nov 29, 2008 6:16 pm

Magdalena Fay schreef:
Weet je wat ik niet snap... hoe mensen die lieve kleine kriebelende beestjes (spinnen dus) nu eng kunnen vinden. Echt waar, ik word al misselijk als mijn moeder een vlieg doodklapt. Daarom pak ik altijd alle spinnetjes op en zet ze netjes buiten mijn raam ^^ en het is helemaal niet eng hoor!!!

Dat heb ik ook. Sinds ik Wiccan ben geworden, een jaar/anderhalf jaar dus, heb ik geen enkel insect/spinachtige/of andere bewust doodgeslagen. Als er een vlieg in huis zit of een spin of een mug vang ik die gewoon en zet ik ze buiten. Ik kan het echt niet meer over mijn hart krijgen om zelf eender welk beest dood te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyza nov 29, 2008 7:24 pm

Margravine schreef:
Magdalena Fay schreef:
Weet je wat ik niet snap... hoe mensen die lieve kleine kriebelende beestjes (spinnen dus) nu eng kunnen vinden. Echt waar, ik word al misselijk als mijn moeder een vlieg doodklapt. Daarom pak ik altijd alle spinnetjes op en zet ze netjes buiten mijn raam ^^ en het is helemaal niet eng hoor!!!

Dat heb ik ook. Sinds ik Wiccan ben geworden, een jaar/anderhalf jaar dus, heb ik geen enkel insect/spinachtige/of andere bewust doodgeslagen. Als er een vlieg in huis zit of een spin of een mug vang ik die gewoon en zet ik ze buiten. Ik kan het echt niet meer over mijn hart krijgen om zelf eender welk beest dood te doen.

Ja, ik ben nu een beetje bangig voor naaktslakken, maar als ik bijvoorbeeld op een natte dag over straat loop kijk ik altijd uit dat ik er geen plet... en als iemand zegt dat hij een slak geplet heeft vind ik dat ook hartstikke zielig...

Als je ergens bang voor bent hoef je het echt niet te doden!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptyza nov 29, 2008 7:27 pm

Ik ben an wel bang voor spinnen, maar ik maak ze niet dood..
Zolang ze op een plek zitten waar ik dat kan hebben^^
En ik denk echt wel dat ze slim genoeg zijn om s'nachts aan de wandel te gaan^^
Dus nee, ik laat spinnen ook lekker zitten, ze helpen me toch van irri insecten af.
Neemt niet weg dat ik gewoon echt bang voor ze ben...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Emptydi dec 02, 2008 2:37 pm

OOC:Magdalena Fay denk aan slow posten!!!, je er moet minsten 2 berichten tussen staan, gelieve hier op te letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Angsten en fobies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angsten en fobies   Angsten en fobies Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Angsten en fobies
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Godsdienst en Wetenschap-
Ga naar: