WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Junior Eurovision 2008

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Junior Eurovision 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Junior Eurovision 2008   Junior Eurovision 2008 Emptyzo nov 23, 2008 5:36 pm

Hallo,

Iedereen weet dat gisteren ( 22/11/2008) opnieuw Junior Eurovision was.
Heb jij zitten kijken naar dat programma of kan het jouw niet schelen.
Wat vond je van de winnaar ? ( Georgië)

De winnaars
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Junior Eurovision 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Junior Eurovision 2008   Junior Eurovision 2008 Emptyzo nov 23, 2008 5:39 pm

Oh, normaal kijk ik, maar dit keer had ik een feestje en ik heb het dit keer niet zo gevolgd. Ik geloof dat ik eruit groei^^ Eens eventjes naar de winnaar kijken hoor

EDIT: Agossie, wat een schatjes! En wat een schattig liedje^^ Ja, ik snap wel dat dit nummer gewonnen heeft
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Junior Eurovision 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Junior Eurovision 2008   Junior Eurovision 2008 Emptyzo nov 23, 2008 6:30 pm

Ik vind het liedje erg !

Ik word er ontzettend nerveus van !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Junior Eurovision 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Junior Eurovision 2008   Junior Eurovision 2008 Emptyzo nov 23, 2008 6:33 pm

Je hebben het wel leuk bedacht. Je moet er maar opkomen. Wink
Ja hoe langer je er naar luistert hoe irritanter het wordt, daar heb je wel gelijk in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Junior Eurovision 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Junior Eurovision 2008   Junior Eurovision 2008 Emptyzo nov 23, 2008 8:16 pm

Hmmm, ik vind het niet geweldig, maar ze zagen er idd schattig uit!
Hoeveelste was Nederland?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Junior Eurovision 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Junior Eurovision 2008   Junior Eurovision 2008 Emptyzo nov 23, 2008 8:33 pm

Van Nederland weet ik het niet, maar belgië was 11e van de 15

Hier heb je nog eens alle deelnemers Very Happy
Alle deelnemers


Laatst aangepast door Sue Fuego op zo nov 23, 2008 8:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Junior Eurovision 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Junior Eurovision 2008   Junior Eurovision 2008 Emptyzo nov 23, 2008 8:47 pm

Ik heb het Junior Eurovisie Songfestival niet gekeken. Om eerlijk te zijn kijk ik er eigenlijk nooit naar. Ik lees achteraf altijd wel in de krant, of zie ik het op tv, wie er gewonnen heeft en hoe hoog Nederland geeindigt is. Om de vragen hier dan ook even te beantwoorden. Ik heb gelezen in de telegraaf op internet dat Nederland 13e is geworden met het liedje 'Een dag'. Dat was die van dit jaar toch? Ik dacht van wel in ieder geval.
Opzich vind ik het niet gek dat we zo laag zijn geeindigt. Volgens mij is het aardig lang geleden dat we nog binnen de top 5 stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Junior Eurovision 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Junior Eurovision 2008   Junior Eurovision 2008 Emptyzo nov 23, 2008 8:49 pm

Nederland was idd 13de.

Ik vond de winnaars wel schattig om te zien maar het liedje vond ik echt verschrikkelijk.
Heb ze niet allemaal gezien. Cool. Vond het liedje van nederland ook niet echt speciaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Junior Eurovision 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Junior Eurovision 2008   Junior Eurovision 2008 Emptyzo nov 23, 2008 10:19 pm

Ik vind het Junior Eurofestival maar niks (net als het gewone trouwens) en heb dus ook helemaal niet gekeken. Het kan me eerlijk gezegd ook niks schelen hoeveelste België is geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Junior Eurovision 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Junior Eurovision 2008   Junior Eurovision 2008 Emptydi nov 25, 2008 11:46 am

Ik keek er express niet na, ik was ook bij een vriend trouwens. Maar ik houd niet van zulke progamma's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Junior Eurovision 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Junior Eurovision 2008   Junior Eurovision 2008 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Junior Eurovision 2008
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Actualiteit-
Ga naar: