WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Kennismaking!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyvr nov 21, 2008 7:41 pm

Welkom in het topic waar je jezelf aan de leden van het WizardPlace Forum kunt voorstellen. Zo leer je de nieuwkomers op het forum beter kennen. Very Happy Wink

Ik zal dan maar beginnen met me voor te stellen. Ik ben dus Albus Perkamentus echte naam is Gregory en wordt 19 jaar op 25 december (Kerstdag). Ik ben een grote fan van de Harry Potter reeks en ben nog steeds fan. Ik studeer Humane Wetenschappen in mijn geboortestad Oostende. Mijn hobbies zijn voornamelijk dit forum runnen, lezen doe ik ook graag, als sport basketbal, lopen, weggaan met vrienden en natuurlijk plezier maken. Voor verdere vragen kun je me altijd pb'en.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 2:38 pm

Hoi allemaal. Ik ben SeverusSnape en in het echte leven heet ik Margaret.
Ik ben 34 jaar jong/oud, het is maar hoe je het bekijkt. Ik ben getrouwd en heb een zoontje van drie jaar.
Ik ben fan van Harry Potter sinds de eerste film en mijn favoriete personage is zoals je al aan me naam kunt zien. Severus Sneep.
Verder lees ik graag en kijk ik graag naar films. Een spel spelen doe ik ook regelmatig.

Groetjes: SeverusSnape
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 2:56 pm