WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Kennismaking!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyvr nov 21, 2008 7:41 pm

Welkom in het topic waar je jezelf aan de leden van het WizardPlace Forum kunt voorstellen. Zo leer je de nieuwkomers op het forum beter kennen. Very Happy Wink

Ik zal dan maar beginnen met me voor te stellen. Ik ben dus Albus Perkamentus echte naam is Gregory en wordt 19 jaar op 25 december (Kerstdag). Ik ben een grote fan van de Harry Potter reeks en ben nog steeds fan. Ik studeer Humane Wetenschappen in mijn geboortestad Oostende. Mijn hobbies zijn voornamelijk dit forum runnen, lezen doe ik ook graag, als sport basketbal, lopen, weggaan met vrienden en natuurlijk plezier maken. Voor verdere vragen kun je me altijd pb'en.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 2:38 pm

Hoi allemaal. Ik ben SeverusSnape en in het echte leven heet ik Margaret.
Ik ben 34 jaar jong/oud, het is maar hoe je het bekijkt. Ik ben getrouwd en heb een zoontje van drie jaar.
Ik ben fan van Harry Potter sinds de eerste film en mijn favoriete personage is zoals je al aan me naam kunt zien. Severus Sneep.
Verder lees ik graag en kijk ik graag naar films. Een spel spelen doe ik ook regelmatig.

Groetjes: SeverusSnape
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 2:56 pm

Mijn naam is nogal voor de hand liggend, omdat het gewoon ook mijn nickname is. Bernou dus. Ik ben 17 jaar, woon in het noorden van Nederland en ben verzot op Harry Potter. Ook Lord of the Rings is één van mijn favorieten, maar qua boeken staat deze nog wel achter Harry Potter.
Ik houd van muziek en ga graag naar een festival of een concert. Ik houd voornamelijk van Punk/Rock, Pop/Rock, Indie, Indie/Rock enzovoort. Heel af en toe heb ik ook een liefde voor lekker rustige muziek.
Oh, misschien ook interessant is dat mijn favoriete Harry Potter personage Percy Weasley is : )
Ik zit dit jaar in mijn examenjaar van Havo5 en wil hierna de Pabo gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 3:01 pm

Mijn naam is Darlene, ik woon in Gelderland, ben 17 jaar. Ik zit in havo 5. Na mijn examen ga ik journalistiek doen. Ik heb verschillende hobby's, ik dans graag, speel piano, houd van zingen, fotograveren. Ik lees ook veel Harry Potter boeken en boeken van Stephenie Meyer vind ik ook leuk om te lezen. Verder kijk ik graag films.
Ik muziek smaak is nog al verschillend. Ik houd van Rock, maar ook van Hip-Hop enzovoort. Heb je nog vragen, dan kun je mij een pm sturen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 4:13 pm

Ik ben Dumbledore, in het echt Tom Schonenberg, en ben 12 jaar. Ik zit in 1 TL Havo. Ik hou van schrijven, lezen en Harry Potter. Fantast en Lord Of The Rings vindt ik ook geweldig. Mocht je meer van me willen weten, vraag dan gerust Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 4:15 pm

Ik ben Sue, of Marieke. Ik ben 13 jaar en woon in het kleine België! Ik zit in het ASO (Moderne) en m'n hobby's zijn: Zwemmen , voordracht , drama , chiro , computeren , msn... Wil je meer weten ? PM's zijn welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 4:37 pm

Heey ik ben Anne. Ik ben 17 jaar en woon in een klein dorpje aan de maas genaamd Cuijk. Ik zit op HAVO in het 4e jaar. Mijn hobby's zijn: lezen, tekenen, schilderen, hipste en nog wel meer. Wil je meer weten. PB dan gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 5:09 pm

Haai (Waar?!?!?!?! xD) ik ben Diane. Ik ben 15 jaar en zit in 4 Havo op het Ubbo Emmius te Stadskanaal (in Nederland). Ik woon in Nieuw Buinen (Drenthe, Nederland).
Ik ben dol op alles wat met Harry Potter, LOTR, Pirates of the Caribbean, of Darren Shan te maken heeft.
Ik luister naar verschillende soorten muziek. Paar voorbeelden zijn: Evanescence, Nightwish, Within Temptation, Pink, Marco Borsato en ga zo maar verder xD.
Mijn hobby's zijn: Schrijven, lezen, tekenen, computeren, en toneelspelen.
Wil je meer weten over mij??? Je kunt me gerust een PM sturen hoor. Ik bijt niet xD (Althans ik bijt niet meteen!! xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 5:32 pm

Helleuw^^ Ik heet Sirosi, in het echte leven Marieke (nog eentje^^). Ik ben 16 jaar oud en zit op 5vwo. Nog een jaartje, dan nog even m'n eindexamen en ik ben eindelijk van de middelbare verlost! Ik voel me nu ineens hoogbejaard^^ Ik heb lang rood haar, groene ogen, sproeten, een neuspiercing en een slotjesbeugel die er binnenkort eindelijk uit mag! Mijn hobby's zijn muziek luisteren, volleyballen, lezen, schrijven, computeren en films kijken. We hebben thuis een hoop dvd's maar ik ga ook graag naar de bioscoop. Ik heb een voorliefde voor Apple. Ik heb het bijvoorbeeld maar een half jaar uitgehouden met een Packard Bell mp3speler, afgelopen 3 jaar waren het iPods. Eerst 2 jaar een Nano eerste generatie van 2 GB, maar daarvan werd de batterij extreem lui (kon nog maar 4 uur luisteren en daarna was hij gewoon leeg), dus nu heb ik alweer een jaar een nieuwe, een iPod Classic met 80 GB. Daarop staan ook veel films natuurlijk^^ Op mijn kamer staat een eMac, op m'n broertjes kamer de oude van beneden, de iMac met half rond bolletje, tegenwoordig staat beneden een witte iMac met plat beeldscherm. Verder liggen in dit huis nog een andere nano 1e generatie 1 GB, een zilveren shuffle met 1 GB en een rode nano 2e generatie 8 GB. Oh ja, en m'n moeder heeft een zilveren aluminium laptop. Ik ben aan het sparen voor een witte MacBook.
Misschien vond je dat extreem NIET interessant, maar het zegt wel iets over mij^^ Bijvoorbeeld dat ik een echt Machead ben en dat ik dus geen verstand heb van Windows. Op school kan ik werken met Internet Explorer en Word, daar stopt het^^
Favo artiesten, altijd leuk^^
x Evanescence
x Foo Fighters
x Jonas Brothers
x Kat DeLuna
x Kelly Clarkson
x LaFee
x Simple Plan
x Tokio Hotel
x Within Temptation
Verder speel ik sinds het begin van dit schooljaar drums^^ Lekker rammen =D

Is er verder nog wat dat je wil weten? Roeptu maar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 6:17 pm

Ik ben Susan, ik ben 13 lentes jong en ik woon in het kleine, saaie en gezellige Schijndel, dat ligt vlak bij Den Bosch. Ik doe Gymnasium (STUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD) en ben een enorme fan van Harry Potter. Mijn favoriete personages zijn Marcel, Loena, Lupos, Ron en Bellatrix. Ik heb donkerblond haar en groene ogen, met een beetje bruin. Wat muziek betreft luister ik vooral naar rock, poprock, punkrock, punkpop en soundtracks (veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soundtracks). Ik ben fan van Kelly Clarkson en Nickelback. Ik ben ook enorm gek op Fantasy, vooral als het om boeken gaat.. Nog vragen? Stuur me maar een uil Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 8:22 pm

Ik ben Margravine, net 18 geworden en ik woon in Oud-Turnhout in België.
Ik speel drums, lees en schrijf erg graag (vooral fantasieverhalen en liefst met zoveel mogelijk vampiers) en ik luister graag muziek. Enkele van mijn favoriete bands: Zornik, Muse, Placebo, Nightwish, Sigur Ros...
Ik ben een Wiccan. Ik ben veel bezig met Divinatie en sinds kort ook met (edel)stenen en kruiden.
Nog vragen? Sturr me maar een uil Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 10:08 pm

Halllo ik ben Thomas
Ik ben sinds kort weer helemaal fan van Harry Potter en ben erg blij met dit nieuwe en dus actieve forum.
Graag zie ik dat er nog watmeer leden komen daar ben ik eerlijkgezegd ook wel van overtuigd.
Ik hou ook veel van voetballen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyzo nov 23, 2008 10:42 pm

Heey, ik ben PromiscuousGirl en in het echt noem ik Lissa. Ik ben 14 jaar en ik woon in gent (belgie). Ik zit op een freinetschool, en het is er echt tof!!. Mijn hobby's zijn Zingen, dansen, lezen en muziek luisteren en ik HAAAT mijn kamer opruimen (zoals vandaag).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptyma nov 24, 2008 4:57 pm

Ik ben Loraine. Ik ben 14 jaar en woon in Noord-Brabant (Nederland). Ik ga naar het Zwijsen College, waar ik in een VWO 2 klas zit. Mijn hobby's zijn lezen, computeren, op forums zitten, schrijven, snowboarden/skiën en muziek maken/luisteren. Ik houd niet van witlof, champignons en ruzie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptywo nov 26, 2008 7:37 pm

Haaaaalootjes mensjuhs
Ik ben in het echte leven Micky.
Een (jonge) dame van 21 jaar^^
Mijn hobby's zijn tekenen, schrijven, lezen en naar mn 2 beeldschermen kijken (t.v en laptop geek )
Naja wil je meer weten, voel je vrij me vragen te stellen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptywo nov 26, 2008 8:05 pm

Hello people, I'm Magdalena Fay. Op HPlezier kennen jullie me als Mai Faerie. Op Cats als Grottersha-Koshka en op Cabalists ben ik de genie achter The Ragwitch. In het echt heb ik de veelvoorkomende naam Lilit. Ik ben half Armeens en half Joods (vandaar de naam xD)

Ik ben 13 en nog altijd single (old maid alarm...) ik zit op Gymnasium 2 Plus (wat zei je over jezelf, Sus? Jij stuud? xD) ik ken 5 talen en zit nog 5 op school te leren Very Happy

Mijn hobby's: tekenen, schrijven, lezen, waterpolo en schaatsen ^^ Ik hou ook erg veel van muziek Very Happy
Ik doe aan waterpolo en klassiek zingen (waar het klassieke gedeelte om een of andere reden weg blijft) en ben bezig aan een heel boek, die misschien in de lente klaar is. ^^

If there are any more questions, grab your spade and get digging from New Zealand. Hope you get there well done... if it's medium you can roll back and dig again xD

* kuch * sorry. niet grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptydi dec 02, 2008 3:00 pm

Hallo mensen, ik ben Kevin Dupont, op Hplezier bekend van de Prince of Magic en op wolfstorie als Prince, ik ben op veel forums te vinden. Mijn echte naam is Joris en ik ben een jongen van bijna 15 jaar. Mijn hobby's zijn: Lezen, schrijven en voetballen ( zoals bijna elke jongen)
Je kan bij mij al je vragen kwijt, over dit forum of huishoudelijke problemen enof vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Emptydi dec 02, 2008 7:07 pm

Hey ik ben Lyra in reallife heet ik Nicole ben 14 jaar en zit in 3 tl nu.
Ik woon ergens in een gat in het land dat Gorinchem heet xD.
Mijn hobby's zijn Lezen, Tekenen, Schrijven^^, dansen en lol hebben met mijn vrienden.
Ik heb donkerbruine ogen heb een bril wil graag lenzen maar moet nog even wachten, ik ben 1.65 dus niet erg lang xD ik heb donkerblond haar tot op mijn schouders en mijn lievelings dieren zijn wolven, honden, katten en paarden.
Mijn lievelings bands zijn Nightwish, Within Temptation, Omnia en Three Days Grace vind die liedjes van Phil Collins meestal ook heel mooi^^.
Heb je nog vragen stel ze gerust ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kennismaking! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking!   Kennismaking! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kennismaking!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: WizardPlace Algemeen :: Het Forum WizardPlace-
Ga naar: