WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Wat draag je vandaag?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptyzo nov 23, 2008 3:44 pm

Simpele vraag, wat voor kleding draag je op dit moment?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptyzo nov 23, 2008 3:46 pm

M'n groene nikes , skinny jeansbroek en een groen truitje met een hoge kraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptyzo nov 23, 2008 3:51 pm

Mijn prachtige blauwe pyjama met hokjes en vreemd getekende diertjes. Tja, het is weekend, ik hoef nergens heen, hoef niets bijzonders te doen en er komt niemand langs, dus waarom zou ik moeite doen me aan te kleden? Zulke dagen moeten ook kunnen en ze zijn heerlijk. Pyjamas zijn gewoonweg super fijn : )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptyzo nov 23, 2008 4:07 pm

Helemaal gelijk Bernou^^

Ik draag een spijkerbroek, ondergoed, zwarte warme sokken, witte longsleeve, daarover een roodroze T-shirt dat schuin lang afloopt en print. Oh ja, en m'n ochtendjas voor warmte^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptyma nov 24, 2008 8:34 pm

Een donkere spijkerbroek, een paars T-shirt met I love NY en een zwart vestje eroverheen. Daarstraks droeg ik nog mijn jas, paarse handschoenen en een groen/paarse muts Very Happy HET SNEEUWT, MENSEN!! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptyma nov 24, 2008 8:39 pm

Nu m'n lichtblauwe nikes met een lichtblauwe jeansbroek met een t-shirt die zwart-gele strepen heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptyma nov 24, 2008 9:38 pm

een blauwe jeansbroek, een bruin t-shirt en daarboven een zwarte trui met witte bollen en een blauwe sjaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptyma nov 24, 2008 10:44 pm

Werkschoenen, ouwe spijkerbroek, t-shirt, longsleeve shirt, trui. Moest vandaag de hele dag buiten werken dus had warme kleding nodig XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptydi nov 25, 2008 12:10 am

trainingsbroek, charmante sloffen, hempje, blokjesvest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptydi nov 25, 2008 12:44 am

mijn lekkere en sexy veel te grote geruite pyjama xD
als dat niet stoer is ^^ Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptydi nov 25, 2008 10:32 am

Rood/paarse trui, daaronder bruin topje (onzichtbaar), spijkerbroek, sokken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptywo nov 26, 2008 8:02 pm

Grijze enkellaarsjes met hak
Spijkerbroek
Wit t-shirt
Grijs vest lang
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptywo nov 26, 2008 8:06 pm

Zwarte , leren enkellaarsjes met een laag hakje.
Lichtblauwe skinny jeansbroek
witte T-shirt met 2 , zwarte muzieknoten erop.
M'n dikste trui met zo'n soort pels-achtige binnenkant Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Emptywo nov 26, 2008 8:09 pm

Grijze trui, grijze joggingsbroek, zwarte sokken, ketting, oorbellen en 2 ringen. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat draag je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je vandaag?   Wat draag je vandaag? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat draag je vandaag?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Actualiteit-
Ga naar: