WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ooit een beroemdheid ontmoet?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Ooit een beroemdheid ontmoet? Empty
BerichtOnderwerp: Ooit een beroemdheid ontmoet?   Ooit een beroemdheid ontmoet? Emptyvr nov 21, 2008 7:37 pm

Heb je ooit een beroemdhied ontmoet? Waar heb je die ster ontmoet? Op een concert of ergens anders. Heb je dan ook een handtekening gevraagd aan die beroemdheid.

Ik heb al enkele beroemdheden ontmoet, misschien niet internationaal gekend maar toch talent van Vlaamse bodem die ik heb ontmoet tijdens een muziekconcert waaronder Clouseau en een paar acteurs die die tijdens de zomermaanden zingen op het podium. (Soapband).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Ooit een beroemdheid ontmoet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooit een beroemdheid ontmoet?   Ooit een beroemdheid ontmoet? Emptyzo nov 23, 2008 2:23 pm

Ik heb ooit Guy Swinnen ontmoet (kan alleen niet meer op de naam van de groep waarin hij speelt komen) maar dat is best al wel lang geleden ook.
Enkele weken geleden heb ik Tom Helsen nog 'ontmoet'. Ik stond bij hem op het podium om mee te doen met zijn prijsvraag ^^
En dan nog niet zo lang geleden stond ik naast Milow voor een handtekening.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ooit een beroemdheid ontmoet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooit een beroemdheid ontmoet?   Ooit een beroemdheid ontmoet? Emptyzo nov 23, 2008 3:13 pm

Even denken wie ik allemaal ontmoet heb. Hier is een lijstje:

Carry Slee
Nick & Simon
De cast van ZOOP
Sabiene Koning
Ali B.
Ernst Daniël Smidt (Maar die woonde in mijn woonplaats dus kwam hem nog al vaak in de supermarkt tegen xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ooit een beroemdheid ontmoet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooit een beroemdheid ontmoet?   Ooit een beroemdheid ontmoet? Emptyzo nov 23, 2008 3:41 pm

Isabelle A
Kris Wouters
Koen Wouters
Tom Helsen


Zoals je ziet nog niet zoveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ooit een beroemdheid ontmoet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooit een beroemdheid ontmoet?   Ooit een beroemdheid ontmoet? Emptyzo nov 23, 2008 3:45 pm

Bad Candy

Wauw, en die zijn niet eens ECHT beroemd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ooit een beroemdheid ontmoet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooit een beroemdheid ontmoet?   Ooit een beroemdheid ontmoet? Emptydi nov 25, 2008 4:09 pm

Ik niet echt helaas, maar mijn vader had een keer op een vliegveld een beroemde Russische zanger gezien xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ooit een beroemdheid ontmoet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooit een beroemdheid ontmoet?   Ooit een beroemdheid ontmoet? Emptydi nov 25, 2008 9:28 pm

ik heb ooit eens de bassist? van freaky age zien voorbij fietsen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ooit een beroemdheid ontmoet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooit een beroemdheid ontmoet?   Ooit een beroemdheid ontmoet? Emptydi nov 25, 2008 11:06 pm

Oh, voorbij zien komen! Ja, dan heb ik Thijs uit Stereo zien lopen in Tilburg na het concert van Simple Plan vlakbij 013^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ooit een beroemdheid ontmoet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooit een beroemdheid ontmoet?   Ooit een beroemdheid ontmoet? Emptyza nov 29, 2008 8:06 pm

Ik heb Edo weleens gezien (die dikke man van BNN) vorig weekend nog Cees Geel, Danny de Munnik heb ik eens zien lopen in de Efteling, dat kereltje is echt klein:0!
En tja, zo heb nog meer beroemdheden gezien, maar dat was in musicals en ik denk niet dat dat meetelt:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ooit een beroemdheid ontmoet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooit een beroemdheid ontmoet?   Ooit een beroemdheid ontmoet? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ooit een beroemdheid ontmoet?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beroemdheid ontmoeten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Hollywood-
Ga naar: