WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?

Ga naar beneden 

Wie is de beste acteur?
Daniël Radcliffe / Harry Potter
Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Vote_lcap19%Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Vote_rcap
 19% [ 3 ]
Rupert Grint/ Ron Wemel
Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Vote_lcap25%Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Vote_rcap
 25% [ 4 ]
Tom Felton / Draco Malfidus
Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Vote_lcap19%Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Vote_rcap
 19% [ 3 ]
Alan Rickman / Severus Sneep
Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Vote_lcap31%Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Vote_rcap
 31% [ 5 ]
Iemand anders, namelijk...
Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Vote_lcap6%Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Vote_rcap
 6% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 16
 

AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Emptyza nov 22, 2008 7:11 pm

Heb je een favoriete acteur uit de Harry Potter films? Laat het ons hier weten wie je de beste tot nu toe vind!

Ik vind Daniel Radcliffe één van de beste acteurs omdat hij de geknipte persoon is om Harry Potter te spelen. Alan Rickman komt bij mij op de tweede plaats terecht omdat hij exact Sneep is en bovendien heeft hij een hele goeie stem waardoor hij nog meer op Sneep lijkt. Als derde favoriet neem ik Tom Felton als Draco omdat hij precies zoals ik me Draco had voorgestelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Emptyzo nov 23, 2008 2:47 pm

Alan Rickman. Hij speelt Severus echt heel erg goed. Het uiterlijk en gedrag klopt gewoon helemaal.
Hij laat ook zien dat Sneep gemeen en sarcastisch is en dat hij sterk is in magie.
Tweede plaats is David Thewlis als Remus Lupos. Hij komt net zo vriendelijk en behulpzaam over als in de boeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Emptyzo nov 23, 2008 2:57 pm

Alan Rickman.
Hij speelt zijn karakter zeer goed en geraffineerd. Hij weet leuke details mooi neer te zetten.
Maar hij is niet alleen goed in Harry Potter, in meerdere films speelt hij zijn rol geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Emptyzo nov 23, 2008 3:07 pm

Rupert is een goed acteur die Ron echt super goed neerzet. Van het trio vind ik hem het best acteren en het natuurlijkst overkomen. Je merkt aan hem niet dat hij acteert en dat vind ik zo goed. Hij is zeker de beste jonge acteur uit de Harry Potter films.
Alan Rickman vind ik de beste volwassen acteur. Alan is geknipt voor de rol van Snape. Hij heeft sowieso het perfecte uiterlijk en de perfecte stem voor de rol, maar hoe hij Snape neerzet vind ik geweldig. Zijn gezichtsuitdrukkingen in sommige scenes zijn gewoonweg geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Emptyzo nov 23, 2008 3:27 pm

Rupert Grint. Vraag me nou niet waarom, maar ik denk dat de rol van Ron vele moeilijker is dan die van Harry ofzo. En het lijkt niet alsof hij Rupert/ Ron is zoals Harry voor mij altijd Daniel/ Harry is, maar gewoon Ron Wemel. En dat is fantastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Emptyzo nov 23, 2008 3:40 pm

Ik vind Tom Felton de beste acteur. Hij is precies zoals ik me Draco had voorgesteld in de boeken. In de eerste 2 films is hij al heel goed met die arrogante blik en de blikken die hij naar Harry, Ron en Hermelien werpt als hij tegen ze praat. Hij speelt Draco gewoonweg geweldig.
Daarnaast vindt ik ook dat Alan Rickman een heel goed acteur is als Severus Sneep. Hij speelt geweldig, en zet het karakter uit de boeken goed neer in de films. Hij komt heel realistisch over.
En daarna vindt ik toch dat James en Oliver Phelps (Fred en George) de beste acteurs zijn. Ze doen alles op precies hetzelfde moment, en ze vullen elkaar perfect aan. Ze zijn ook precies zoals in de boeken is beschreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Emptyzo nov 23, 2008 4:11 pm

Ik moet altijd lachen om Ron in de films, dus dat vind ik echt een superprestatie van Rupert. Ook omdat hij is wat ik me van Ron voorstelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Emptyzo nov 23, 2008 7:03 pm

Alan Rickman is erg goed. Hij zet Sneep erg goed neer. Maar ik vind Daniel Radcliffe ook erg goed. Hij is een perfecte Harry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Emptyzo nov 23, 2008 7:13 pm

Goh , ik kan niet echt kiezen.

Daniel Radcliffe zet z'n rol als harry heel goed neer.
Alan Rickman, is de perfecte Sneep
Rupert Grint, hij is hilarisch als de rol van Ron
Tom Felton, De ideale Draco
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Emptyzo nov 23, 2008 8:05 pm

Rupert, zeker weten.. Hij is zowiezo mijn favo acteur.. Hij speelt Ron erg goed, zonder te overdrijven. Hij is er gewoon perfect voor.. En hij heeft volgens mij ook geen kapsones, en hij was ook niet naakt te zien in Equus..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Emptyma nov 24, 2008 5:01 pm

Alan Rickman. Hij is een grote acteur met al veel films op zijn naam. Hij zet Sneep goed, beter dan goed neer. Je bent echt bang voor Sneep, maar aan de andere kant heb je ook medelijden met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Emptydi nov 25, 2008 11:59 am

Alan Rickman, hij speelt zijn personage erg goed en heeft de juiste look. Ook is hij een goeie acteur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Emptydo dec 04, 2008 12:38 am

Ik heb er meerdere (tis moeilijk kiezen als je er maar een mag noemen Shocked )

*Helena Boham Carter: Tja heeft weinig uitleg nodig denk ik, ze knalt Bellatrix gewoon op het doek op een krankzinnige maar geniale manier! Love her^^

*James Isaacs: Jah die mag bij mij gewoon echt niet ontbreken, ik had hem namelijk precies zo in gedachten! Toen ie voor t eerst verscheen in HP 2 had ik echt zoiets van: OMG hoe kan het?? Echt heel bijzonder:O

*Alan Rickman: Jaja ook hij heeft het voor elkaar Sneep op het doek te zetten zoals ik Sneep in gedachten had! Hoewel ik om Alan toch echt vaker moet lachen (denk aan de boeken die hij tegen Rons achterhoofd knalt krijg ik geen genoeg van^^)

(deze lijst is in ONwillekeurige volgorde getypt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?   Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Acteurs/Actrices: Brieven schrijven naar de Acteurs/Actrices
» Acteurs/Actrices: Emma Watson
» Acteurs/Actrices: Daniel Radcliffe
» Acteurs/Actrices: Helena Bonham Carter
» Films: De beste film tot nu toe?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Het Kasteel Zweinstein :: Zweinsteins Bibliotheek-
Ga naar: