WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Favoriete boeken?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Favoriete boeken?   Favoriete boeken? Emptyvr nov 21, 2008 8:27 pm

Vertel hier welke boeken je favoriet zijn en vertel erbij waarom?

Eerst en vooral vind ik de Harry Potter boeken zeer mooi geschreven. Rowling creeërt een eigen wereld vol met fantasie, magie en toch blijft het toch realistisch! Dat is knap gedaan!
Ook vind ik de avonturenverhalen van Jules Verne de moeite waard om te lezen. Naast dergelijke romans lees ik ook veel historische boeken en kunstboeken omdat dit me erg interesseert.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boeken?   Favoriete boeken? Emptyzo nov 23, 2008 1:59 pm

De boeken van Dirk Bracke mooi. Ze zijn hee mooi geschreven. Je kan je makkelijk inleven.

En dan zeker de boeken van J.K. Rowling mogen niet ontbreken. Deze vind ik heel erg mooi geschreven! Je kan je perfect inleven in dat fantasiewereldje !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boeken?   Favoriete boeken? Emptyzo nov 23, 2008 2:06 pm

Natuurlijk de boeken van Harry Potter!
En de boeken van Carry Slee vind ik ook gaaf, ze kunnen echt gebeurd zijn.
De boeken van Stephen King zijn ook mooi om te lezen.
Ik ben nu bezig met de serie van Stephenie Meyer; Twilight, New Moon, etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boeken?   Favoriete boeken? Emptyzo nov 23, 2008 4:55 pm

Ik heb vooral favoriete boekenseries.

x Spy Girls
Van Elisabeth Cage. Alweer een iets oudere serie over 3 spionnen en vriendinnen die ergens op de wereld een missie moeten vervullen. Erg vermakelijk omdat er eigenlijk altijd wel wat fout gaat.
x Timboektoe
Van Carry Slee. Een superleuk herkenbaar boek over puberproblemen op een camping in Frankrijk
x Pitty
Van Enid Blyton. Ook al een halve eeuw oud over een kostschool in Cornwall Engeland. Ik vind het leuke boeken want geschiedenis boeit mij, en ik lig altijd dubbel om het oudere taalgebruik. Oh, en hoe ze Mamzelle Dupont altijd beetnemen.
x Dolle Tweeling
Van Enid Blyton. Halve eeuw oud. Gaat ook over een kostschool, ben alleen vergeten welke plaats in Engeland. Ook deze twee meiden komen altijd in vermakelijke situaties, vooral ook weer met Mamzelle.
x Hoe Overleef Ik
Van Francine Oomen. Ook een serie boeken die herkenbaar is. En de survivaltips zijn altijd handig.
x Harry Potter
Van JK Rowling. Zou ik die toch bijna vergeten^^ Een leuke serie, herkenbare problemen, fantasie is fantastisch^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boeken?   Favoriete boeken? Emptyzo nov 23, 2008 5:51 pm

Mijn favo boeken zijn natuurlijk de Harry Potter boeken. Ze zijn geweldig geschreven, en veel van de personages zijn precies als de mensen die ik om me heen heb (zoals vriendinnen en familie.. Zelfs mijn aartsvijanden kun je met personages uit de HP reeks vergelijken Razz)
En dan heb je nog de vampiersreeks van Darren Shan.. Mooi geschreven en ook erg realistisch.
Verder heb ik nog een heleboel boeken die ik geweldig vindt zoals The Lake Of Darkness (een engels boek dus als je daar geen zin in hebt is dit een afrader!).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boeken?   Favoriete boeken? Emptyzo nov 23, 2008 5:55 pm

Ik lees graag de Harry Potter boeken. En de boeken van Stephenie Meyer, Twilight, Nieuwe Maan, Eclipse. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boeken?   Favoriete boeken? Emptyzo nov 23, 2008 6:01 pm

xD
Ik zie nergens de eragon serie staan dus zet ik deze erbij.
ERagon: Mwaa, best mooi verhaal maar wel wat slapjes
Oudste: Veel beter dan het eerste deel, de schrijfstijl van Paolini gaat op die van Tolkien, de schrijver van de lord of the rings, lijken.

Enn natuurlijk de Hp serie: Fantastisch!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boeken?   Favoriete boeken? Emptyzo nov 23, 2008 6:31 pm

Ik ben een grote fan van de HP boeken, maar net als mijn bovenposter vind ik de boeken van Het Erfgoed ook erg goed (Moge Murtagh een veel minder grote klootzak worden in Brisingr, hoewel ik hem nog steeds geweldig vindt).. Verder ben ik ook helemaal verslaafd aan de Artemis Fowl boeken, door Eoin Colfer en de Kracht van 5 van Anthony Horowitz..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boeken?   Favoriete boeken? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Favoriete boeken?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Favoriete Console
» Je favoriete radiozender?
» Je favoriete game
» Twilight (boeken & film)
» Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Hobbies :: Boeken-
Ga naar: