WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 RPG: Het verboden bos.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




RPG: Het verboden bos. Empty
BerichtOnderwerp: RPG: Het verboden bos.   RPG: Het verboden bos. Emptyvr dec 05, 2008 7:37 pm

Wil jij er sneaky tussenuit knijpen met je vrienden? Stiekem de magische wezens in het bos bewonderen of ben je gewoon een natuurmens? Bezoek dan het verboden bos, maar pas op voor, er wonen slimmere en kwaadaardigere wezens in het bos dan flubberwormen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: Het verboden bos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: Het verboden bos.   RPG: Het verboden bos. Emptyzo dec 07, 2008 5:27 pm

De sneeuw dwarrelde nog steeds naar beneden en Lyra liep met Kevin tussen de bomen in de winter was het bos op zijn mooist dacht Lyra bij zichzelf.
Ze keek naar Kevin en pakte zijn hand vast en zei 'waarom was je zo afwezig in de Grote Zaal?' opeens hoorde ze Sayuri's kalme stem zeggen, 'ben je weer eens buiten kom je me nu opzoeken?' Lyra begon te lachen en zei telepatisch terug 'ik heb dan wel een gast bij me.'
Sayuri vond niks leuker dan nieuwe mensen te ontmoeten ze vloog over het bos en vloog richting Lyra en Kevin, Lyra zei tegen Kevin 'Sayuri komt even langs.' en gaf hem een kus op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: Het verboden bos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: Het verboden bos.   RPG: Het verboden bos. Emptyzo dec 07, 2008 5:53 pm

Okami liep eenzaam door het bos. Ze was helemaal gek van het verbode bos in de winter, dan was het het mooiste volgens haar. Opeens ziet ze 2 andere mensen staan. Ze leip op hen af maar bleef wel uit de buurt. Wat zijn dat? Vroeg ze zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: Het verboden bos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: Het verboden bos.   RPG: Het verboden bos. Emptyma dec 08, 2008 7:47 pm

Kevin keek Lyra met een opgetrokken wenkbrouw aan. Ze zag er prachtig uit met de sneeuw op de achtergrond.
Sayuri? Betekent dat niet kleine lelie? Een grote draak kwam aanvliegen. Het dier lande een paar meter voor hen met een dreun en keek Lyra en hem aan.
Kevins ogen vlogen naar de poten naar de kop en toen naar het lijf. De schubben glansde als de zon die op het water scheen. Hoewel er een paar kleine verwondingen zaten en deze helemaal niet dodelijk waren was kevin er niet gerust op.
Wees gegroet, Skulblakas Bjartskular, zei hij gedempt. Hij had een paar woorden in de oude taal geleerd van zijn vader.
Opeens hoorde de draak iets in de bosjes, want zijn kop keek in dei richting. Kevin had zijn toverstok al getrokken en richte op de bosjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: Het verboden bos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: Het verboden bos.   RPG: Het verboden bos. Emptyma dec 08, 2008 11:19 pm

Lyra keek met pret ogen naar Sayuri toen ze landen in al haar pracht en praal, Lyra liep naar haar toe en legde haar gezicht op Sayuri's snuit en zei 'hoi schoonheid, ik heb je gemist dit is Kevin zijn vader heeft Fricai bereden.'
Sayuri keek naar Kevin en boog haar hoofd een beetje uit respect voor de zoon van een drakenrijder, Lyra keek in de richting van de struiken waar ze geritsel hoorde en Sayuri zei zacht tegen haar 'daar zit een wolf.'
Lyra gaf haar een knikje en zei tegen Kevin 'wees maar niet bang de wolf is niet slecht anders had die ons al lang aangevallen.' ze pakte zijn hand beet en keek naar hem en keek naar de boom toppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: Het verboden bos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: Het verboden bos.   RPG: Het verboden bos. Emptydi dec 09, 2008 1:07 pm

Apollo was verveeld en liep de verbode bos in en hoorde een paar leerlingen. 'Zo stiekem er tussen uit geknepen?' hij keek naar de wolf maar hij werd niet bang. Hij had wel ergere dingen mee gemaakt. 'Wat doen jullie hier?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: Het verboden bos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: Het verboden bos.   RPG: Het verboden bos. Emptydi dec 09, 2008 1:45 pm

Lissa komt rustig aangewandeld. Ziet daar een paar mensen, een draak en een wolf.
Waarom staan jullie hier nu naar een draak te kijken? Kom bij de schemering nog eens terug ofzo, dan is het raar genoeg warmer, en het licht valt mooi op de vleugels.
Lissa gaat naar Lyra.
Hoe noemt de schoonheid?
Sayurizegt Lyra.
Sayuri zoals de geisha van Gion? Of is dit geen Japanse draak? Als het wel zo is, zou ik dan beleefd moeten zijn door Sayuri - san te zeggen ofzo? Je weet maar nooit met Japans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: Het verboden bos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: Het verboden bos.   RPG: Het verboden bos. Emptywo dec 10, 2008 4:52 pm

Lyra keek naar Apollo en Lissa, ze kon merken dat Sayuri onrustig werd door al die vreemde mensen Lyra zei telepatisch je mag gaan als je je hier niet veilig voelt Sayuri keek haar nog een keer aan en vloog toen over de boomtoppen terug naar de open plek in het bos waar ze meestal was.
Lyra keek Lissa aan en zei 'Sayuri is inderdaad een Japanse naam maar ze is geen Japanse draak, ze vond dat gewoon een mooie naam en daarom heet ze zo.'
Lyra keek naar Kevin ze baalde er wel van dat ze niet meer met zijn tweeén waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: Het verboden bos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: Het verboden bos.   RPG: Het verboden bos. Emptywo dec 10, 2008 6:05 pm

Kevin keek Lyra aan en zij keek naar hem. Ze vond het duidelijk jammer dat ze gestoord waren.
Het spijt me Lyra, vind je het erg als ik ga, ik moet wat zoeken in de bibliotheek.
Hij wou al sinds de 2e dag al iets uitzoeken over zijn Familie, en die van anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: Het verboden bos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: Het verboden bos.   RPG: Het verboden bos. Emptydo dec 11, 2008 2:51 pm

'Ja vlucht maar, wat een lelijke draak trouwens' zei Apollo arrogant. 'Wat zou Sneep hier van vinden?' grijnsde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: Het verboden bos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: Het verboden bos.   RPG: Het verboden bos. Emptydo dec 11, 2008 4:28 pm

Lyra zei tegen Kevin 'is goed hoor zie je straks wel.' ze gaf hem een zoen op zijn wang en keek hoe hij terug ging naar Zweinstein.
Lyra draaide zich om naar Apollo en zei vurig 'ze is mooier dan jij ooit zal zijn en pas maar op dat ze je niet dood maakt, of dat ik dat doe'.
Lyra kon er slecht tegen als mensen zo arrogant deden ze had erg veel zin om Apollo naar zijn nek te vliegen maar ze hield zich zelf tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RPG: Het verboden bos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: Het verboden bos.   RPG: Het verboden bos. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG: Het verboden bos.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Het Kasteel Zweinstein :: De Grote Zaal-
Ga naar: