WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Jouw verfilming

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Jouw verfilming Empty
BerichtOnderwerp: Jouw verfilming   Jouw verfilming Emptydo nov 27, 2008 8:44 pm

Als een beroemde regisseur (kies zelf maar wie Wink) een verfilming van jouw leven zou maken, welke beroemde acteur/actrice zou jou dan spelen? Geef er ook een reden bij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jouw verfilming Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw verfilming   Jouw verfilming Emptydo nov 27, 2008 8:56 pm

Hmmm moeilijke vraag, ik weet wel wie ik zou kiezen als regisseur, Tim Burton!
Ah ik denk dat ik iemand weet die mij zou kunnen spelen, Keira Knightly!
Ze is gewoon heel goed, ik denk dat ze mij erg goed zou kunnen spelen, alleen...
dan moet ze wel wat aankomen hehehe^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jouw verfilming Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw verfilming   Jouw verfilming Emptydo nov 27, 2008 8:59 pm

Eum... even denken. Het zou wel leuk zijn als Emma Watson mij zou spelen. Maar we lijken niet op elkaar. Even denken een bekende actrice met blauwe ogen en blond haar? Geen idee zo.

Maar toch blijf ik er bij dat het leuk zou zijn als Emma, mij speelt. Ik ben nog al een Emmafan en ik heb sommige dingen met haar gemeen. Dus dat zou echt super zijn als zij mij gaat spelen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jouw verfilming Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw verfilming   Jouw verfilming Emptydo nov 27, 2008 10:14 pm

Russel Crowe zonder enige twijfel. Die man weet gewoon zoveel dieptegang in een film neer te zetten. Hij kan heel goed acteren en ik zou er wel trots op zijn als hij dat zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jouw verfilming Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw verfilming   Jouw verfilming Emptydo dec 04, 2008 7:53 pm

Een actrice met rood haar zou altijd leuk zijn, maar Carice van Houten zie ik wel zitten^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jouw verfilming Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw verfilming   Jouw verfilming Emptydo dec 04, 2008 8:29 pm

Mij verfilmen wordt wel erg moeilijk... ik denk dat Amalia Gol'dansky (<<< zie foto) het wel goed zou kunnen als ze nog rood was (ze heeft zich blond geverfd)...
Of Yulia Savicheva, die is ook rood en nog jong, ze is ook erg getalenteerd en al is ze een rockzangeres ik denk dat ze mij wel zou kunnen spelen in een film.

Maar eigenlijk ben ik de enige actrice die mij goed zou spelen, en ik denk dat dat voor iedereen geldt die hier probeert wat te bedenken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jouw verfilming Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw verfilming   Jouw verfilming Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jouw verfilming
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Hollywood-
Ga naar: