WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Piercings & tattoos

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Piercings & tattoos Empty
BerichtOnderwerp: Piercings & tattoos   Piercings & tattoos Emptydi nov 25, 2008 12:35 am

Wat vind jij over Piercings & tattoos??
vul hier je eigen mening over zulke dingen in.

Mijn mening : Piercings zijn zalig, ik wil er later een stuk of 3, maar tattoos zijn maar wat vuil, want die zijn voor altijd, dus als je dan zo'n oud mensje bent met zo'n hippe verrimpelde tattoo... nee toch liever niet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Piercings & tattoos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings & tattoos   Piercings & tattoos Emptydi nov 25, 2008 10:31 am

Ik wil best wel een tatoeage, maar ik weet niet welke en ik weet niet of ik de pijn volhoudt^^" Een piercing heb ik al, in m'n linker neusvleugel^^ Een piercing moet bij je gezicht passen vind ik. Of enig ander lichaamsdeel natuurlijk^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Piercings & tattoos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings & tattoos   Piercings & tattoos Emptywo nov 26, 2008 8:01 pm

Ik heb nu 3 jaar ee neuspiercing.
Hij zit aan de rechterkant, ben er supertrots op^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Piercings & tattoos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings & tattoos   Piercings & tattoos Emptywo nov 26, 2008 8:05 pm

Ik houd niet zo van tatoeages. Piercings gaat. Ik heb oorbellen, meer niet. Piercings vind ik bij anderen mooi staan, maar bij mezelf niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Piercings & tattoos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings & tattoos   Piercings & tattoos Emptywo nov 26, 2008 8:12 pm

Ik ben compleet tegen tatoeages... het is allang uit en ik zou niet weten waar ik hem moest zetten dat hij onzichtbaar bleef xD

Piercings zijn een heel ander verhaal. Ik zelf heb pas 2 maanden ofzo oorbellen, het viel erg mee ^^ en eigenlijk zou ik best een piercing in mijn navel willen hebben maar mijn ouders zouden het helemaal niet fijn vinden en ik denk dat het me iets te veel pijn zou doen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Piercings & tattoos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings & tattoos   Piercings & tattoos Emptyza nov 29, 2008 3:58 pm

Ik heb zelf geen van beide. Ik heb al genoeg gaten in mijn lichaam, dus daar hoef ik zelf niet meer bij te hebben : ) Zo heb ik ook geen gaatjes in mijn oren en die hoef ik ook niet. Ik ben namelijk ook totaal niet van de sieraden, dus ik doe toch nooit oorbellen in. Dus waarom zou ik er geld aan verspillen?
Ook geen tatoeages voor mij. Sowieso omdat ik niet van pijn houdt, maar ook dat het nogal definitief is en ik het geen zin vind hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Piercings & tattoos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings & tattoos   Piercings & tattoos Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Piercings & tattoos
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Actualiteit-
Ga naar: