WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Windows Live Messenger

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Windows Live Messenger Empty
BerichtOnderwerp: Windows Live Messenger   Windows Live Messenger Emptyma nov 24, 2008 8:46 pm

Hoe vaak zit jij op MSN ?
Wat vind je van MSN ?
Welke Versie heb jij van MSN ?
laat desnoods ook een linkje van je MSN-adres na.


Ik zit iedere dag op MSN , ik vind het wel een leuk , handig programma. Ik heb de versie : Windows Live Messenger 9.0 BETA
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Windows Live Messenger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Windows Live Messenger   Windows Live Messenger Emptyma nov 24, 2008 8:55 pm

Ik zit niet zo vaak op MSN alleen in het weekend en dan soms de hele dag. Ik vind het opzich best leuk. Maar ik heb er niet zo veel tijd voor. Sad
Ik weet niet welke vesie ik heb. Hoe kom je er achter welke versie je hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Windows Live Messenger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Windows Live Messenger   Windows Live Messenger Emptyma nov 24, 2008 9:34 pm

Ik zit vrij veel op msn. Ik vind het handig, want het kost niks, en toch kan je de hele dag met je vrienden praten (mijn moeders antwoord is dan: Wat dacht je van real life?). Ach ja, ik zou toch niet de hele dag op iemands lip willen zitten om met hem/haar te praten.
Ik heb ook geen idee welke versie ik heb, maar er staat: Windows Live Messenger 2008.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Windows Live Messenger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Windows Live Messenger   Windows Live Messenger Emptyma nov 24, 2008 10:29 pm

Ik zit meestal op msn als ik op de laptop zit, maar meestal offline weergeven. Ik heb msn live messenger, geen idee welke versie. shauni _ online @ msn . com
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Windows Live Messenger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Windows Live Messenger   Windows Live Messenger Emptydi nov 25, 2008 12:38 am

ik heb het wel, maar soms vallen mensen me zo lastig met echt domme conversaties waarin ze alleen emoticons showen, en dan log ik me uit. Tegenwoordig gebeurd dat heel veel xD --> inesita.vb@hotmail.com
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Windows Live Messenger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Windows Live Messenger   Windows Live Messenger Emptydi nov 25, 2008 11:45 am

Ik zit amper op Messenger, ik bel ze liever of sms en ga er dan naar toe. Maar weet ook niet welke versie ik heb. Boeit me ook niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Windows Live Messenger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Windows Live Messenger   Windows Live Messenger Emptydi nov 25, 2008 3:35 pm

Ik zit af en toe op msn, maar ik ben dan niet echt actief aan het praten. Ik heb de laatste versie voor de Mac, geen idee welke dat is^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Windows Live Messenger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Windows Live Messenger   Windows Live Messenger Emptydi nov 25, 2008 8:42 pm

Ik zit dagelijks op msn omdat veel vrienden van me er tevens opzitten. Het is handig vind ik omdat er regelamtig taken en dergelijke worden uitgewisseld. xD Ik gebruik Windows Live Messenger. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Windows Live Messenger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Windows Live Messenger   Windows Live Messenger Emptyza nov 29, 2008 3:54 pm

Ik zit wel dagelijks op MSN eigenlijk. Meestal wel op offline of op afwezig, zodat ik alleen maar tegen mensen kan praten waar ik tegen wil praten, zonder gezeur te krijgen dat ik niet reageer [a].
Sowieso vind ik wel erg handig om snel even iets te vragen, aangezien SMSen me vaak iets te veel kost. Daarbij ben ik mijn telefoon ook ongeveer altijd kwijt. MSN is dus wel heel erg handig voor mij.
Ik zou niet weten welke versie ik heb en om eerlijk te zijn, boeit dat me totaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Windows Live Messenger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Windows Live Messenger   Windows Live Messenger Emptyza nov 29, 2008 4:32 pm

Ik zit altijd op msn xD als ik niet op school ben kun je me daar bijna altijd vinden. Zo niet - dan ben ik babysitten of tekenen. Of spiegelschrift oefenen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Windows Live Messenger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Windows Live Messenger   Windows Live Messenger Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Windows Live Messenger
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Actualiteit-
Ga naar: