WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Boeken: Welk reliek?

Ga naar beneden 

Welk reliek?
Onzichtbaarheidsmantel/Invisible Cloak
Boeken: Welk reliek? Vote_lcap79%Boeken: Welk reliek? Vote_rcap
 79% [ 11 ]
Steen van Wederkeer/Resurrection Stone
Boeken: Welk reliek? Vote_lcap7%Boeken: Welk reliek? Vote_rcap
 7% [ 1 ]
Zegevlier/Elder Wand
Boeken: Welk reliek? Vote_lcap14%Boeken: Welk reliek? Vote_rcap
 14% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 14
 

AuteurBericht
Gast
Gast




Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Emptyma nov 24, 2008 10:30 am

Welk reliek zou jij kiezen en waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Emptyma nov 24, 2008 12:03 pm

De onzichtbaarheids mantel. Die lijkt me gewoon het gemakkelijkste en je kunt dan overal ongezien komen.
De steen wil ik niet, zou niet weten wat ik ermee zou moeten doen en de Zegevlier is wel leuk maar als je een duel verliest ben je hem ook meteen weer kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Emptyma nov 24, 2008 4:39 pm

De ontzichtbaarheidsmantel. Je kan er leuke dingen mee uithalen en wegduiken als het allemaal even teveel wordt. De zegevlier zou ik niet willeno mdat je dan ontzettend veel kans hebt om afgeslacht te worden en de steen neit omdat je dan uiteindelijk in een soort droomwereld terecht komt, omdat je toch samenbent met iemand die er nietm eer is..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Emptyma nov 24, 2008 4:42 pm

De onzichtbaarsheismantel. Je kunt daarmee overal binne sluipen, gesprekken afluisteren, naar feesten waarvoor je te jong bent enz. Met de zegevlier ben je wel sterk, maar als je ergens verliest heb je geen toverstok meer. En mensen horen dood te gaan, dat is de natuur. Dus ook geen Steen van Wederkeer voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Emptyma nov 24, 2008 7:10 pm

De onzichtbaarheidsmantel.

Die lijkt me gewoon het handigst van de 3

Die steen van wederkeer niet omdat , ik nog geen dierbaren heb verloren

De zegevlier : ik heb niet zoveel macht nodig. Ik kan het niet aan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Emptyma nov 24, 2008 7:25 pm

Ik heb (O zo origineel) gekozen voor de Onzichtbaarheidsmantel.
Het is een handig ding. Vooral als je streken uit wilt halen (Haha... Dat is eigenlijk het enige waar hij tegenwoordig voor wordt gebruikt xD)

Verder. Wat heb je nu aan de Zegevlier. Zodra iemand erachter komt dat jij de eigenaar bent wordt je gedood ofzo.. Daar heb ik niet zo'n zin in..

En aan de Steen van Wederkeer heb ik niets. Ik ga liever zelf dood dan dat ik mijn dierbaren tegen hun zin in weer terug haal omdat ik het niet aankan dat ze er niet meer zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Emptyma nov 24, 2008 7:33 pm

Ik wil de ontzichtbaarheids mantel ik zou graag af en toe gewoon willen verdwijnen xD en het lijkt me het handigst want daar doe je mensen niet zo makkelijk kwaad mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Emptyma nov 24, 2008 10:23 pm

Ik zou voor de zegevlier gaan. Waarom een onzichtbaarheidsmantel als je ook onzichtbaar kunt worden dankzij de doodsstok?
Verder zou ik het niet aan de grote klok hangen dat ik hem in mijn bezit heb natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Emptydi nov 25, 2008 11:50 am

Ik zou ook voor de zegevlier gaan en ik voel me graag machtig. Natuurlijk zou ik geen folders uitdelen met er op dat ik hem heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Emptydi nov 25, 2008 3:39 pm

Ik hoef de Steen van Wederkeer niet, want mensen die dood zijn blijven dat meestal liever ook. Ik hoef ook de Zegevlier niet, want macht trekt me niet. En ik kan er waarschijnlijk niet goed mee omgaan. De Onzichtbaarheidsmantel daarentegen is extreem nuttig en zou ik graag hebben. Dan zou ik wel meer kattenkwaad uithalen denk ik^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Emptydi nov 25, 2008 7:31 pm

De onzichtbaarheidsmantel natuurlijk!! zo handig als je even alleen kan zijn, of stiekem kan wegglippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Emptydi dec 02, 2008 2:47 pm

De onzichtbaarheidsmantel!!! Heerlijk om verborgen te zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Emptydi dec 02, 2008 3:41 pm

De steen, ook al kun je er niemand mee echt tot leven brengen je kunt wel grote mensen van bijvoorbeeld de Babylonische tijd terughalen en even babbelen ^^ heel interessant...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Boeken: Welk reliek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welk reliek?   Boeken: Welk reliek? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boeken: Welk reliek?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Het Kasteel Zweinstein :: Zweinsteins Bibliotheek-
Ga naar: