WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Welke talen spreek jij?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptyma nov 24, 2008 12:30 am

Spaans? Duits? Chinees? Swahili? Vertel het ons hier!

En schrijf er even een verhaaltje omheen, zodat het niet op spam lijkt en onze admins ook weer blij zijn^^


Laatst aangepast door Sirosi op ma nov 24, 2008 10:23 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptyma nov 24, 2008 1:05 am

Ik spreek Nederlands (Maar dat was al duidelijk xD) Engels, een beetje Frans, en ik heb Duits op school, maar dat ben ik erg slecht in.

Ik zou nog wel graag Spaans willen leren. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptyma nov 24, 2008 10:24 am

Ik spreek Nederlands als moedertaal, Engels heb ik sinds groep 7 op de basisschool en ben ik best goed in alleen dat nu nog even vertalen naar betere cijfers^^, Duits ben ik ook goed in en dan vooral de spreekvaardigheid en Frans vooral luisteren en lezen. Verder spreek ik geen talen, behalve een aantal losse woordjes hier en daar^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptyma nov 24, 2008 4:16 pm

Nederlands en Engels kan ik het best.. Duits is redelijk en Frans is mijn slechtste vak.. Ik kan Grieks en Latijn lezen, maar ik kan het zo niet opschrijven..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptyma nov 24, 2008 4:18 pm

Ik kan Engels, Nederlands en Frans goed. Frans dan het minste (dit is m'n 2e jaar) en Duits gaat ook goed. Ik kan van alles net zo goed schrijven als praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptyma nov 24, 2008 7:12 pm

Ik spreek: Maar natuurlijk Nederlands.. Wat doe ik anders in Nederland???
Ik spreek verder nog Engels.. Wat is het toch een verschrikkelijk voordeel als je met allemaal engelse mensen chat enzo Wink
Ik spreek ook nog Frans. Wat goed van pas komt omdat ik in mei met school naar Parijs ga!!! Jippie!! Heb er giga veel zin in!!!
En ik spreek ook nog Duits.. Dat heb ik nu op school.. Ik sta een 2,8 gemiddeld omdat ik niets snap van de 3e en 4e naamvallen.. Als iemand me die uit kan leggen stuur me dan even een PM. Bij voorbaat bedankt! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptyma nov 24, 2008 8:08 pm

Ik spreek vloeiend Nederlands aangezien het mijn moedertaal is. Vervolgens spreek ik redelijk vlot Engels. Verder spreek ik Frans met middelmaat, maar daar wordt momenteel aan gewerkt.^^ Vervolgens heb ik ook nog een viertal jaar Latijn gevolgd waardoor mijn Latijns vocabularium groot is. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptyma nov 24, 2008 8:26 pm

Ik spreek Nederlands want dat is mijn moedrtaal.
Engels spreek ik ook heel vlot en ben ik heel goed in. Ik studeer het nu ook aan de Hogeschool dus het kan alleen nog maar beter worden ^^
Frans kan ik ook een beetje, maar aangezien ik dat nu niet meer heb op school zal dat wel vlug weer achteruitgaan.
En Duits kan ik ook een beetje, maar dat zal net zoals mijn Frans ook vlug weer verdwijnen.
En verder kan ik ondertussen al een beetje Russisch, want dat studeer ik nu ook op de Hogeschool.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptyma nov 24, 2008 8:32 pm

Nederlands natuurlijk, maar ik heb op school ook Frans en Duits, waar ik wel redelijk goed in ben.
Niet te vergeten: Engels! Een groot deel van mijn vakken zijn in het engels, daar heb ik speciaal voor gekozen.
Als laatste heb ik ook Latijn, maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik het spreek!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptydi nov 25, 2008 11:47 am

Nederlands, Duits, Engels, Frans lukt me een beetje en Latijns ook wel en een heel klein beetje Japans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptydi nov 25, 2008 3:50 pm

Ik ken Russisch, Armeens, een pietsie beetje Hebreeuws (wat eigenlijk raar is omdat ik in Israel mijn kindertijd heb doorgebracht), Nederlands en vloeiend Engels, en op school leer ik nu Frans, Duits, Latijn, Oud Grieks en Spaans. En ik zou heel graag Japans, Italiaans, Deens, Arabisch en eventueel Portugees willen leren Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptywo nov 26, 2008 5:49 pm

Ik ken alleen maar Engels (heel vloeiend) en nederlands. Ik leer wel Frans op school, maar dat kan ik dus totaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptywo nov 26, 2008 7:27 pm

Ik kan Nederlands (goh echt? Ja echt Razz ) Engels en Japans *en daar is ik trots op Very Happy *
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptywo nov 26, 2008 10:40 pm

Nederlands. Maar ja ben nederlandse. En engels kan ik goed verstaan en ook wel spreken als het moet.
Voor de rest dus niets. We hebben bij ons op school ook alleen maar nederlands en engels gehad.
Duits kan ik verstaan maar niet echt spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Emptyza nov 29, 2008 3:50 pm

Ik spreek sowieso Nederlands, zoals iedereen hier wel doet. Daarnaast ben ik een Fries en kan ik dat dus ook spreken, aangezien we thuis allemaal Fries spreken.
Daarnaast spreek ik nog een paar woordjes Duits en kan ik met Engels ook wel een beetje uit de voeten. Dat zal ook wel moeten, als ik ooit mijn mondeling wil gaan halen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke talen spreek jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke talen spreek jij?   Welke talen spreek jij? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke talen spreek jij?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Actualiteit-
Ga naar: