WizardPlace

Welkom op WizardPlace!

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

Wat zou jij doen met een miljoen?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Wat zou jij doen met een miljoen?   zo nov 23, 2008 5:27 pm

Wat zou jij doen als jij 1 miljoen euro hebt gewonnen? Ga je het in 1 keer uitgeven of zet je het op de bank en doet er verders niks mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   zo nov 23, 2008 5:31 pm

SPAREN !

Misschien hetgene kopen waar ik al heel erg lang van droom ( laptop , PSP...)
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   zo nov 23, 2008 5:36 pm

Een goede videocamera kopen, de laptop waar ik al een tijdje voor spaar en een DS lite. Vooruit, laten we gek doen, ook de DSi als hij uit is^^ Verder nog dingetjes als spelletjes en Applespeeltjes. Ik ben een echte gadgetfreak^^
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   zo nov 23, 2008 8:51 pm

Opzij leggen voor als ik het echt nodig heb. Tot nu toe verkeer ik namelijk niet echt in geldnood, dus is het ook niet nodig om het dan direct over de balk te smijten.
Albus Perkamentus
Schoolhoofd

Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 28
Registration date : 10-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   zo nov 23, 2008 8:55 pm

Ik zou het zoals Mr. Ocean ook niet door deuren en ramen smijten omdat het gewoonweg niet nodig is om alles uit te geven, zo heb je later nog de zekerheid dat je later nog een flink kapitaal aan de kant hebt staan.

Profiel bekijken http://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   ma nov 24, 2008 5:24 pm

Ik zou een groot deel op de bank zetten (of in deze crisis over verschillende banken). En ik zou een deel uitgeven aan een chalet in Zwitserland, Guitar Hero World Tour kopen enz.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   ma nov 24, 2008 6:52 pm

Ik zou allereerst een vakantie boeken naar Australiƫ. Heb ik altijd al een keer heen willen gaan. En de rest zou ik opzij leggen voor later.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   ma nov 24, 2008 8:42 pm

Ik zou eerst met dat geld een roadtrip door Amerika maken (heb ik altijd al gewild Smile ), en misschien alvast een mooie auto kopen, en de rest gooi ik op de bank Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   ma nov 24, 2008 9:24 pm

Zelf denk ik dat ik het op de bank zou zetten. Ik ben niet zo iemand die geld heeft en het gelijk uit zou geven. Ik zet het dan op de bank en af en toe als ik iets wil halen dan haal ik het geld er af.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   vr nov 28, 2008 3:54 pm

Meteen 2 tickets naar Japan kopen!!
Voor mn best frend en mij, daar willen we beide graag heen en zijn er voor aan t sparen.
Dus zo'n miljoentje komt dan echt wel van pas^^
Verder zou ik voor mn ouders en zusje iets kopen wat ze heel graag willen!
En de rest??
Tjah, ik denk dat ik dat maar ga sparen, krijg ik nog rent ook hahaha cheers
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   vr nov 28, 2008 7:44 pm

Misschien een villaatje in Italie? Razz Maar wel als ik een beetje meer geld zelf heb verdiend... anders kan ik die villa meteen weer verkopen Razz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   vr nov 28, 2008 9:41 pm

Ik zou zeker en vast het meeste op m'n bankrekening zetten. Sparen voor later zoals: Wereldreisje? Kot?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   vr nov 28, 2008 10:52 pm

Het grootste gedeelte sparen en voor de rest een keer op vakantie en het huis opknappen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   za nov 29, 2008 4:12 pm

Sowieso zou ik een groot deel opsparen, zodat ik later in ieder geval iets te spenderen heb. Dan is een miljoentje wel erg handig om een huisje te vinden enzovoort.
Daarnaast zou ik natuurlijk ook meteen al een beetje uitgeven. Misschien wat leuke cd's of dvd's en boeken. Ook wil ik al een tijdje een laptop, dus dan doe ik die er ook even bij : ) De rest spaar ik gewoon op.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou jij doen met een miljoen?   

Wat zou jij doen met een miljoen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Hollywood-
Ga naar: