WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Leerkracht aanmeldingen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Leerkracht aanmeldingen Empty
BerichtOnderwerp: Leerkracht aanmeldingen   Leerkracht aanmeldingen Emptyvr nov 21, 2008 7:57 pm

Hier kunnen jullie je aanmelden om leerkracht te worden. Enkel even onderstaand lijstje invullen. Je kan enkel aanvaard worden als je postaantal boven de 100 ligt (dus een minimum posts van 100).

Code:
[u]Naam:[/u]
[u]Afdeling:[/u]
[u]Keuze vak:[/u]
[u]Motivatie:[/u]

Heb je nog een zelfbedachte vak, dan kun je die opgeven in je sollicitatie zodat wij het vak aan de onderstaande lijst kunnen toevoegen! Wink


Lessenpakket:

Astronomie:

Toverdranken:

Verzorging van Fabeldieren:

Waarzeggerij:

Spreuken en Bezweringen:

Kruidenkunde:

Verweer tegen de Zwarte Kunsten:

Geschiedenis van de Toverkunst:

Dreuzelkunde:

Voorspellend Rekenen:

Leer der Oude Runen:

Gedaanteverwisselingen:

Zwerkbal:

Magische Literatuur:

Leer der Zwarte Kunsten:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Leerkracht aanmeldingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerkracht aanmeldingen   Leerkracht aanmeldingen Emptyma nov 24, 2008 10:41 am

Naam: Sirosi
Afdeling: Huffelpuf
Keuze vak: Verweer tegen de Zwarte Kunsten
Motivatie: Ik vind het een superleuk vak, het is mijn lievelingsvak en daardoor weet ik er veel van. Ik vind lessen schrijven leuk en interessant, want ik moet er vaak toch nog wat over opzoeken dus ik leer er zelf ook van. Net als door het huiswerk, er is altijd wel iemand die een leuk feitje weet dat ik nog niet wist, dus heb ik weer wat geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Leerkracht aanmeldingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerkracht aanmeldingen   Leerkracht aanmeldingen Emptyma nov 24, 2008 4:37 pm

Naam: Susan
Afdeling: Zwadderich
Keuze vak: Spreuken en bezweringen
Motivatie: Ik vind het een geweldig vak, en er valt veel over te vertellen.. En je kan ook altijd dingen bijleren.. Het lijkt me ook erg leuk om erin les te geven, want dan kun je aan je stijl werken en kijken wat andere mensen er vanaf weten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Leerkracht aanmeldingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerkracht aanmeldingen   Leerkracht aanmeldingen Emptyma nov 24, 2008 8:31 pm

Naam: Diane
Afdeling: Zwadderich
Keuze vak: Leer der Zwarte Kunsten
Motivatie: Ik vindt het belangrijk dat je leert wat de Zwarte Kunsten is en hoe je het kunt gebruiken. Ook weet ik er erg veel van, waardoor ik de anderen veel kan leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Leerkracht aanmeldingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerkracht aanmeldingen   Leerkracht aanmeldingen Emptyma nov 24, 2008 10:42 pm

Naam: Kevin Dupont
Afdeling: Ravenklauw
Keuze vak: Leer der Oude taal.
Motivatie: Ik wil de leerlingen de oude taal leren aangezien het heel belangrijk is in de natuur en de omgang met mensen en dieren. Ook zak het ze helpen om te overleven in moeilijke tijden, daarom wil ik hier les in geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Leerkracht aanmeldingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerkracht aanmeldingen   Leerkracht aanmeldingen Emptywo nov 26, 2008 6:15 pm

Naam: Lissa (PromiscuousGirl)
Afdeling: Ravenklauw
Keuze vak: Toverdranken
Motivatie: omdat het mijn lievelingsvak is, omdat het heel belangrijk is. Ik wil deze baan echt doen omdat ik geloof dat ik leerlingen wat kan bijleren, en ze kan klarstomen voor de rest van hen leven. En ik heb iets met dat vak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Leerkracht aanmeldingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerkracht aanmeldingen   Leerkracht aanmeldingen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leerkracht aanmeldingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Moderator aanmeldingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Het Kasteel Zweinstein :: De Klaslokalen-
Ga naar: