WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Beroemdheid ontmoeten

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Beroemdheid ontmoeten Empty
BerichtOnderwerp: Beroemdheid ontmoeten   Beroemdheid ontmoeten Emptyzo nov 23, 2008 4:47 pm

Welke beroemdheid wil jij wel eens ontmoeten? Waarom wil je die beroemdheid ontmoeten? Vertel het hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Beroemdheid ontmoeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beroemdheid ontmoeten   Beroemdheid ontmoeten Emptyzo nov 23, 2008 4:53 pm

Ik zou heel graag Tom Felton een keertje willen ontmoeten.
Waarom?? Hij is knap en heel schattig. Hij is een geweldig acteur. Hij kan enorm goed zingen!!! En verder is hij gewoon de perfecte persoon voor mij!
Dat is waarom ik hem zoooo graag wil ontmoeten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Beroemdheid ontmoeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beroemdheid ontmoeten   Beroemdheid ontmoeten Emptyzo nov 23, 2008 4:57 pm

Tommy Lee Jones. Die man kan ontzettend goed en serieus acteren, hem zou ik graag eens de hand schudden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Beroemdheid ontmoeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beroemdheid ontmoeten   Beroemdheid ontmoeten Emptyzo nov 23, 2008 5:19 pm

Ik zou Emma Watson, Daniel Radcliffe, Helena Bonham Carter, Gary Oldman, Johnny Depp wel willen ontmoeten. Oh en Ilse Delange zou ik ook wel willen ontmoeten. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Beroemdheid ontmoeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beroemdheid ontmoeten   Beroemdheid ontmoeten Emptyzo nov 23, 2008 5:21 pm

Rupert Grint of Callum Blue.. Verder zou ik ook wel graag Kelly Clarkson willen ontmoeten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Beroemdheid ontmoeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beroemdheid ontmoeten   Beroemdheid ontmoeten Emptyzo nov 23, 2008 5:38 pm

Dave Grohl, ouddrummer van Nirvana en zanger/gitarist van Foo Fighters. Ik heb me doodgelachen vorig jaar om hem en Taylor Hawkings in de VIP bar van de EMA's. Hij is echt tof. Ik vind hem niet knap of zo, maar hij lijkt me superaardig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Beroemdheid ontmoeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beroemdheid ontmoeten   Beroemdheid ontmoeten Emptyzo nov 23, 2008 6:28 pm

Emma Watson zonder twijfel Very Happy
En Mark-Paul Gosselaar en Tiffany Thiessen van Saved by the Bell uiteraard Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Beroemdheid ontmoeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beroemdheid ontmoeten   Beroemdheid ontmoeten Emptyzo nov 23, 2008 9:20 pm

Alan Rickman. Ben er al een hele tijd fan van. En Rik Mayall, daar ben ik al vanaf The Young Ones fan van. Lijkt me echt geweldig om die twee eens te ontmoeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Beroemdheid ontmoeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beroemdheid ontmoeten   Beroemdheid ontmoeten Emptydo nov 27, 2008 6:15 pm

Johnny Depp echt wel!!
Ik ben echt hoteldebotel fan van hem omg soms echt te erg:p
Maar ik zou hem echt graag een x willen ontmoeten^^!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Beroemdheid ontmoeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beroemdheid ontmoeten   Beroemdheid ontmoeten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beroemdheid ontmoeten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ooit een beroemdheid ontmoet?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Hollywood-
Ga naar: