WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ik ben...

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptywo nov 26, 2008 7:23 pm

Ik ben blij. Ik kan eindelijk Ballet Shoes kopen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptywo nov 26, 2008 7:53 pm

Ikke is moe en heeft hoofdpijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptywo nov 26, 2008 10:39 pm

Ik ben verkouden...alweer...pfffff. Is al de derde keer dit jaar. En ben moe, heb vannacht niet echt veel geslapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyvr nov 28, 2008 1:57 pm

ik ben boos moet vanavond mee naar een bruilloft. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyvr nov 28, 2008 2:26 pm

Hoezo boos Apollo, is toch hartstikke leuk? Anders ruilen we toch, ik zou het echt geweldig vinden om naar een bruiloft te gaan xD

Ik ben nerveus, ik heb zo zingen voor punt en ik heb iets met mijn keel Sad ben verkouden en zing niet goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyvr nov 28, 2008 3:06 pm

Ik ben vrolijk vandaag:D
Dat komt omdat ik straks naar mn ouders ga, daar gezellig blijf eten en kerstkleding ga scoren.
En ik zie mn zusje weer!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyvr nov 28, 2008 4:13 pm

Ik ben ziek, gister is er iemand tegen mijn slaap geknald. Ik ben nu misselijk, duizelig en heb hoofdpijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyvr nov 28, 2008 7:42 pm

Ik ben blij want ik heb een 9 NEGEN 9 NEGEN 9 voor zingen JAAAA het hoogste van de klas OMG ik kan het nu nog niet geloven!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyvr nov 28, 2008 9:40 pm

Ik ben gestresseerd...

Veel werk voor school , het wordt drummen om dat op tijd af te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyza nov 29, 2008 3:09 am

Ik ben blij want ik had net een supertof schoolfeest! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyza nov 29, 2008 9:37 pm

Ik ben blij want het is weer weekend en heb volgend weekend een lang weekend vrij ^^
En morgen gezellig naar een verjaardag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyza nov 29, 2008 11:36 pm

Ik ben erg moe, ik was zwarte piet vandaag en ik had een feestje en nu ben ik dood moe
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyzo nov 30, 2008 1:43 pm

Ik ben boos en droevig.

Gisteren ben ik gaan schaatsen en ben daar lelijk gevallen op m'n knie , nu kan ik dat ding niet meer bewegen en kan ik m'n been niet meer strekken. M'n andere knie is vroeger geopereerd geweest en daar gaat het ook niet perfect mee. Misschien heb ik nu opnieuw hetzelfde en dan zijn m'n beide knieën niet meer perfect in orde;...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyma dec 01, 2008 12:35 pm

Ik ben moe want ik heb gisteren naar Avatarmarathon liggen kijken op de bank en dat was nogal vermoeiend want ik was al zo moe^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyma dec 01, 2008 1:14 pm

Wauw Sirosi, jij ook al? xD

Ik ben nerveus, ik heb het 6e uur Nederlands en dan moet ik een belangrijk werkstuk inleveren en ik ben benieuwd wat ze ervan vindt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyma dec 01, 2008 5:42 pm

Ik ben boos, want TWilight die vanaf 4 december draait. Komt waarschijnlijk pas in januari bij mij in de bios. Dat is nog een dik maand wachten en dan is ook nog eens de kans dat die helemaal niet in Winterswijk komt!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyma dec 01, 2008 9:15 pm

Maar Darlene, dan kun je toch ook naar een ander bioscoop in de buurt gaan. Of zijn het er geen?
Bij ons in Maastricht bijvoorbeeld zijn 2 bioscopen (misschien zelfs meer) en er is nog vlakbij, net over de grens in Belgie, een ander bioscoop...

Dus je kunt toch ook ergens anders gaan, dan hoef je misschien niet zo lang te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyma dec 01, 2008 9:40 pm

Ik ben chagarijnig. Mijn bult huiswerk heeft na 2 maanden zo'n alarmerende omvang aangenomen dat ik vannacht minstens tot 3 uur bezig ben om dat allemaal af te krijgen Evil or Very Mad
(zucht, gaat koffie zetten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptyma dec 01, 2008 10:41 pm

Ik ben een beetje blij. Mijn internet op de pc doet het weer.

@Magdalena: Waarschijnlijk niet. Ik ga de dichtsbijzijde bioscopen nog mailen. Maar waarschijnlijk draai ie in Arnhem en dat is een dik uur met de trein vanaf mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Emptydi dec 02, 2008 6:55 pm

Ik ben moe, maar dat is oud nieuws..^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik ben... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben...   Ik ben... - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ben...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Actualiteit-
Ga naar: