WizardPlace

Welkom op WizardPlace!

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

Sirosi's Creatieve Uitspattingen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Sirosi's Creatieve Uitspattingen   zo nov 23, 2008 3:38 pm

Laatst aangepast door Sirosi op ma nov 24, 2008 10:37 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Sirosi's Creatieve Uitspattingen   zo nov 23, 2008 6:45 pm

En ik kom even als eerste langs in jouw crea-topic. Ik vind je icons sowieso al erg mooi. Je cropt goed, gebruikt leuke teksten en mooie kleuren : )
Wat ik je mooiste creaties vind uit je eerste post zijn

Deze vind ik heel leuk gecropt en ik vind de kleuren echt prachtig! Ik krijg hier echt zo'n zomergevoel van en ik houd van de zomer. Ook te tekst vind ik er leuk bij passen.

Deze vind ik echt heel mooi. De kleuren, het plaatje, de tekst. Het is allemaal heel mooi en het past precies bij elkaar. Het meisje op deze lijkt nogal op Katie Leung..Of is het Katie? xD

Deze vind ik ook heel erg mooi. De ietwat vagere kleurtjes vind ik echt perfect passen. Alleen de tekst vind ik hier iets minder.

Ik denk dat dit het voor eerst was, maar ik kom zeker nog eens langs in je topic ^^ Ga vooral zo door met je creaties, want je doet het heel erg goed!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Sirosi's Creatieve Uitspattingen   zo nov 23, 2008 7:16 pm

Dank je^^ En het is niet Katie Leung voor zover ik weet^^ Maar wij zijn Europeanen, wij kunnen over het algemeen niet zo goed Chinezen, Japanners en Koreanen uit elkaar houden^^
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sirosi's Creatieve Uitspattingen   

Sirosi's Creatieve Uitspattingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Creativiteit :: PC-Creaties-
Ga naar: