WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 TV-Programma's

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: TV-Programma's   TV-Programma's Emptyvr nov 21, 2008 8:24 pm

Volgens mij zal dit één van de populairdere topics zijn op het forum genaamde TV-programma's. Er zijn namelijk enorm veel tv-programma's dat je alles hier kwijt kunt over je favoriete tv-programma's, eventueel kun je ze samenstellen in een top 10. Vertel er ook bij waarom je deze tv-programma's hebt gekozen.

Als je enkele woorden typt wordt dit uiteraard meteen verwijdert. Ook kun jullie gerust een topic openen over een welbepaalde tv-programma. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Emptyzo nov 23, 2008 4:05 pm

Niet echt een top 10, gewoon programma's die ik graag kijk.

x CSI ben ik met m'n ouders mee gaan kijken, en ik vind het interessant, dat onderzoek enzo.
x CSI Miami De eerste CSI die ik heb gezien. Ook vanwege het onderzoek, en het verhaal dat er telkens achter zit.
x CSI New York Ook vanwege het onderzoek, maar deze vind ik ook het spannendste.
x House M'n ouders zijn dokter (niet dat ik het dus wil worden of zo) dus ik hoor er veel over en deze serie is interessant. Vooral vanwege de altijd droge House^^. Al kan ik wel altijd voorspellen of een diagnose klopt of niet, gezien de tijd^^
x Medical Examiners Ook vanwege het onderzoek, maar vooral vanwege het soapgedeelte, dat is in deze serie heel leuk.
x Shark wat helaas niet meer op TV te zien is, maar die volgde ik ook altijd. Ik vond zijn dochter tof, en ik vind Shark ook extreem droog, lachen dus^^ En zien hoe ver hij gaat, tot hoe ver hij de grenzen opzoekt.
x Bones Onderzoek is altijd tof, maar het soap gedeelte nog veel meer. En de laatste tijd verslijten ze een Zachreplacement per aflevering, altijd grappig om dat te zien. En er zitten altijd leuke quotes in per aflevering.
x Zorro Oude serie uit 1957-1959. Ik heb helaas alleen nog maar seizoen 1 op dvd, maar ik zoek nog naar seizoen 2 en het kleine stukje van seizoen 3. Ik vind het verhaal leuk en spannend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Emptyzo nov 23, 2008 4:42 pm

Ik kijk altijd graag naar NCIS en House. Verder ben ik niet zon tv addict
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Emptyzo nov 23, 2008 5:55 pm

Ik kijk altijd naar elke aflevering van Gost Whisperer, NCIS, en Cold Case.. Ik ben verslaafd aan die series, en zodra McLeod's Daughters weer op tv komt wil ik daar ook niets van missen!! Verder kijk ik veel naar Friends en naar Two and a half man.. maar dat is minder dan de andere series die ik heb genoemd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Emptyzo nov 23, 2008 5:57 pm

Ik kijk altijd naar:
One Tree Hill (alleen dat is er niet meer op, ik moet op het volgende seizoen wachten)
House
Ghost Whisperer
Moonlight
Friends

Verders kijk ik niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Emptyzo nov 23, 2008 6:27 pm

Ik vind de Lama's, Charmed, That 70's show en Dead like me erg leuk.. Helaas zijn die eerste 2 gestopt Sad Maar ik krijg het Lamaspel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Emptyma nov 24, 2008 12:16 pm

Ik kijk meestal naar de shows van Paul van Leeuw, al kan die ooit heel erg grof overkomen. Verder kijk ik nog regelmatig Bottom en The Young Ones. Rik Mayall en Adrian Edmondson spelen in die serie heel erg leuk. Meestal is het vechten. Af en toe nog naar The A-team, maar niet zoveel meer omdat ik de meeste nu toch wel vaak genoeg gezien heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Emptyma nov 24, 2008 7:17 pm

SpiritOfNoOne schreef:
Ik vind de Lama's, Charmed, That 70's show en Dead like me erg leuk.. Helaas zijn die eerste 2 gestopt Sad Maar ik krijg het Lamaspel Very Happy

Niet alleen de eerste twee, ook de derde is er niet meer!

Ik volg eigenlijk van alles. Friends is een van mijn favo series, ik vond that 70's show ook leuk, maar ik volg ook veel Net 5 programma's, zoals Grey's Anatomy en de Co-Assistent. Paul de Leeuw is idd ook erg lollig en verder is er nog veel meer dat ik leuk vind! Zucht, tv-aholic!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Emptydi nov 25, 2008 2:51 pm

CSI en m'n ex hield van Ghost Whisper dus dat keek ik toen vaak. Maar meestal kijk ik naar films.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Emptyvr nov 28, 2008 2:47 pm

Ik kijk GTST (ja zeg maar nix Rolling Eyes )
Ook kijk ik Grey's anatomy^^
En wat ik echt nooit oversla is Derek Oglivie, ik vind hem echt geweldig!
Tja en als er niks komt (wat vaak genoeg voorkomt) dan zet Micky een DVDtje op^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Emptyvr nov 28, 2008 3:47 pm

Ik kijk
Grey's Anatomy, gewoon een super serie.
Gilmore Girls.
House
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Emptydi dec 02, 2008 2:55 pm

Ik kijk vanalles, tot comedie tot drama's xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Emptydo dec 04, 2008 9:23 am

hier zijn mijn favoriete Amerikaanse shows. Ik kijk ze allemaal wekelijks, ik heb nooit een aflevering missen.


1. gossip girl
2. lost
3. grey's anatomy
4. chuck
5. csi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Emptyzo dec 07, 2008 7:51 pm

Ik kijk niet zo bijster veel tv, maar Ultimate Survival met Bear Grylls op zondag of op woensdag vind ik toch altijd wel leuk, verder kijk ik graag naar NCIS en House.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





TV-Programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: TV-Programma's   TV-Programma's Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
TV-Programma's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Hobbies :: Radio & TV-
Ga naar: