WizardPlace

Welkom op WizardPlace!

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

RPG: Zweinstein.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: RPG: Zweinstein.   vr dec 05, 2008 7:34 pm

Dool door de eindeloze gangen, raak verdwaald in de kelders of kom op de verkeerde verdieping uit door het bewegende trappenhuis. Het kan allemaal op Zweinstein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: RPG: Zweinstein.   vr dec 05, 2008 8:50 pm

Micky dwaalt door de gangen van het kasteel, heerlijk vind ze dat^^
Zelfs het verdwalen vind ze niet erg.
Nee, dat is juist he leukste Very Happy
Zeker als je verdwaald met gezellige mensen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: RPG: Zweinstein.   vr dec 05, 2008 9:54 pm

Bernou

Met haar handen in haar zakken, wandelt Bernou door de gangen. Ze was blij dat haar lessen voor vandaag erop zaten en ze eindelijk kon rusten. Dan moest ze natuurlijk nog haar huiswerk maken, zoals het opstel voor toverdranken, maar dat zou ze later nog wel eens gaan doen.
Ze was opweg naar de leerlingenkamer van Hufflepuff, maar dwaalde ongelofelijk af. Zelf had ze het niet bepaald door en droegen haar voeten zich naar waar Bernou zelf geen idee van had.
Plots merkt ze hoe ze tegen iemand opbotst, dat een Slytherin bleek te zijn. "Sorry" mompelt ze afwezig, waarna ze de gang verder doorkijkt. Het was nogal verlaten hier.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: RPG: Zweinstein.   za dec 06, 2008 4:16 pm

Loraine liep door de gangen. Ze had een tas over haar schouder, die ze stevig vasthield. Ze liep een hoek om en kwam twee mensen tegen. "Hoi, alles goed?" Loraine was nooit verlegen en durfde dus ook altijd wat te zeggen. ze zag dat Bernou ergens naar aan het kijken was en vroeg. "Bernou, wat is er daar te zien?"
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: RPG: Zweinstein.   zo dec 07, 2008 1:32 am

Micky draaide zich om.
'Oh hoi', glimlachte ze, 'net zo verdwaald als ik?'
'Deze gang ken ik helemaal niet, jullie wel?'

*is inspiloos silent *
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: RPG: Zweinstein.   zo dec 07, 2008 5:05 pm

Bernou

Ze kijkt op als er plots nog iemand bij hen kwam staan. Een Gryff, als ze het goed had onthouden en ze heette Loraine. Ze glimlacht even en kijkt dan terug de gang in. Ze wist niet waarom ze er zo in staarde, maar het trok haar toch.
"Hmm?" mompelt ze als antwoord op de vraag van Loraine. "Ik weet niet zo goed wat er te zien is eigenlijk. En ik ken deze gang ook niet" beantwoordt ze twee vragen tegelijk. Ze glimlacht even naar de anderen en kijkt dan achterom of daar geen andere leerlingen zijn. Ze ziet niemand, wat ze eigenlijk best vreemd vindt, zo op de avond.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: RPG: Zweinstein.   zo dec 14, 2008 5:32 pm

Snel streek Mr.Ocean zijn haar nog even goed en liep toen met 2 treden tegelijk de trap naar de Toren van Griffoendor op. Darlene was er nog niet en dus ging hij maar op een bankje tegenover het portret van de Dikke Dame zitten.
'Nou, ga je me het wachtwoord nog zeggen voor vandaag?' vroeg ze chagarijnig. Kennelijk was ze ruw ontwaakt uit haar middagslaapje.
'Nee, ik hoef er niet in' antwoorde hij kort terug.
De Dikke Dame wuifde even geïriteerd met haar hand en hield verder haar mond.
Ocean sprong op, hij kon niet stilzitten, hij was veel te zenuwachtig en begon daarom maar te ijsberen voor het portret, wachtend op Darlene.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: RPG: Zweinstein.   zo dec 14, 2008 10:01 pm

het portret van de Dikke Dame ging open. Loraine kwam naar buiten ne zag Mr. Ocean buiten staan. "Hoi, alles goed?" De Dikke Dame sloot de doorgang weer. "Wacht je op Darlene?" Loraine liep al pratend naar beneden. "Veel plezier."
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: RPG: Zweinstein.   ma dec 15, 2008 7:33 pm

Darlene keek op haar horloge. Ze rende naar beneden en zag Mr. Ocean staan. "Sorry, dat ik wat later ben. Ik... ik..." oh nu krijgen we dat weer, kom ik niet uit mijn woorden. Ze zuchte en keek naar Mr.Ocean.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: RPG: Zweinstein.   

RPG: Zweinstein.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Het Kasteel Zweinstein :: De Grote Zaal-
Ga naar: