WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 RPG: De Grote Zaal.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyvr dec 05, 2008 7:33 pm

Kom hier samen met de andere afdelingen om een hapje te eten, de laatste nieuwtjes uit te wisselen of om gewoon onder het genot van een drankje gezellig met je vrienden te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyvr dec 05, 2008 7:54 pm

Darlene kwam de Grote Zaal binnen. Ze ging aan de tafel van Griffoendor zitten. Ze zag heel wat lekkers op tafel staan en schepte het op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyvr dec 05, 2008 7:57 pm

Mr. Ocean kwam de zaal binnen en zag amper wat mensen zitten. Darlene zat aan de tafel van griffoendor en schepte wat eten op.
Hij liep naar haar toe en ging naast haar zitten, terwijl hij de kan met pompoensap naar zich toetrok vroeg hij aan haar, 'Hej, en hoe gaat het met jouw? Vallen de lessen nog wat mee of heb je nu alweer genoeg van Sneep?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyvr dec 05, 2008 8:01 pm

Darlene keek op. "Hee, gaat wel. Met jouw? De lessen vallen wel mee. En Sneep. Tja." Ze pakte haar vork en prikte er wat aan. Ze nam een hap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyvr dec 05, 2008 9:25 pm

Lyra liep de trap af door de hal naar de Grote Zaal en zag Darlene en Mr.Ocean zitten ze liep naar ze toe en ging naast Mr.Ocean zitten en zei 'hey hoe gaat het met jullie?'
Ze pakte een appel en beet er in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyza dec 06, 2008 4:19 pm

Loraine kwam de grote zaal binnen en zag Lyra, Darlene en Mr. Ocean aan de Griffoendor tafel zitten. Ze liep erheen en ging naast Darlene zitten. "Hoi." Loraine schepte wat op haar bord. "Hebben jullie ook al veel huiswerk opgekregen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyzo dec 07, 2008 3:43 pm

Vlug rende Kevin met een lege maag naar de grote zaal. Hij had nog niks gegeten deze morgen. Hij zuchte toen hij Lyra aan de tafel van Grifoendor zag zitten.
Achja, zei hij gesmoord. De tafel van Ravenklauw zag er verlaten uit. Met tegenzin ging hij alleen zitten en begon aan een broodje kaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyzo dec 07, 2008 4:02 pm

Lyra keek naar een meisje dat de Grote Zaal binnenkwam, en zei 'hey ik heb nog niet veel huiswerk alleen moet 2 opstellen voor Sneep maken maar dat wordt niet zo'n groot probleem.'
Opeens hoorde Lyra iemand de Grote Zaal binnen rennen en keek om ze zag Kevin alleen naar de tafel van Ravenklauw gaan 'neem me niet kwalijk.' zei ze tegen de andere en liep naar Kevin toe en plofte naast hem neer en zei 'waarom kwam je er niet gezellig bij zitten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyzo dec 07, 2008 4:11 pm

Sue liep de Grote zaal binnen. Er zaten wat hoopjes mensen bij elkaar , voornamelijk aan de tafel van Griffoendor. Sue kende niemand die aan die tafel zat. Kevin zat mokkend te bijten in een broodje kaas. Sue liep naar hem toe en nam plaats aan de tafel. 'Smaakt het niet?' grapte ze. Glimlachend keek ze over z'n schouder naar de tafel van Griffoendor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyzo dec 07, 2008 4:20 pm

Ach, je weet hoe het gaat, op het ene moment zit je gezelig in de leerlingenkamer en op het andere moment zegt ze dat ze van je houd en daarna zit ze weer met iemand anders te fliklfooien, zei Kevin tegen Sue voordat Lyra er bij kwam zitten.
Lyra plofte naast hem neer.
'waarom kwam je er niet gezellig bij zitten?', vroeg ze.
Ik heb zo mijn redenen, reageerde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyzo dec 07, 2008 4:38 pm

Andere mensen kwamen bij Darlene en Mr.Ocean zitten en vroegen soortgelijke vragen.
'Ja, het hoort er allemaal bij he, maar ach, het is ook wel weer gezellig vind ik'
Mr.Ocean draaide zich om en keek naar de andere mensen in de Grote Zaal. Verderop zat een jongen aan de tafel van Ravenklauw, die niet erg blij leek. Ocean hoorde hem iets zeggen over liefde. 'Altijd weer liefde' dacht Ocean bij zichzelf.
De jongen had schijnbaar een reden waarom hij niet bij hen kwam zitten. Ocean stond op, 'Excuseer me' zei hij tegen het groepje waar hij bij zat. Hij liep bij de tafel vandaan en ging tegenover de jongen van Ravenklauw zitten, 'Zo, smaakt het? Jij schijnt al niet zo happy te zijn aan het begin van dit schooljaar'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyzo dec 07, 2008 4:41 pm

Lyra keek naar Sue en kon merken dat Kevin iets dwars zat, 'hey Sue.' zei Lyra tegen Sue en gaf haar een vriendschappelijke knuffel.
Ze keek naar Kevin hij was een beetje chagerijnig, daarnet was hij nog een beetje vrolijk.
Opeens kreeg Lyra een goed idee en zei tegen Sue en Kevin 'zullen we naar het bos gaan? het sneeuwt dus het is heel mooi nu.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyzo dec 07, 2008 4:48 pm

Sue schudde met haar hoofd. 'Nu niet' antwoordde ze kort. Een jongeman kwam er nu bijzitten en vroeg aan Kevin wat er loos was. Bemoeial dacht Sue. Ze keek opnieuw naar de tafel van Griffoendor die nu een persoon minder telde. Het viel Sue wel op dat Kevin z'n mond snoerde toen Lyra erbij kwam zitten. Sue keek doordenkend Kevin aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyzo dec 07, 2008 5:08 pm

'zullen we naar het bos gaan? het sneeuwt dus het is heel mooi nu.', Lyra toen ze naast hem stond.
Ja, is goed, zei Kevind vermoeid. Een jongeman kwam aangelopen.
'Zo, smaakt het? Jij schijnt al niet zo happy te zijn aan het begin van dit schooljaar'. Kevin keek hem aan.
Het idee al van huiswerk is niet echt prettig, maar genoeg over school, jij bent toch de bekende Mr.Ocean? Leuk je te ontmoeten, mijn is Kevin Dupont.
Hij stond op en maakte een gebaar dat hij weg moest, daarna liep hij met Lyra de grote zaal uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyzo dec 07, 2008 5:11 pm

'Het idee al van huiswerk is niet echt prettig, maar genoeg over school, jij bent toch de bekende Mr.Ocean? Leuk je te ontmoeten, mijn is Kevin Dupont.'
'Hahaha, de bekende Mr.Ocean? Nou bekend weet ik niet maar ik ben wel Mr.Ocean ja, aangaam Kevin'
Kevin stond op en gebaarde dat hij weg moest. Mr.Ocean knikte en ging ook staan. Hij keek Kevin na toen deze de zaal verliet. Daarna liep hij weer terug naar de tafel van Griffoendor en ging weer bij het groepje zitten, 'Daar was ik weer'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyzo dec 07, 2008 5:27 pm

Gaat naar binnen en ploft naast Sue neer.
Aargh, ik zweer het je, Anderling probeert ons te vermoorden!! Er zou een wet moeten bestaan tegen het te veel huiswerk geven op de eerste schooldag!. Vind je niet?
Jezus, ik wist niet dat er maar zo weinig mensen in Ravenklauw zaten. Aargh, wat zijn wij Raafjes toch gezellig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyzo dec 07, 2008 9:31 pm

Sue knikte instemmend toen Lissa begon over Prof. Anderling. De jongeman die zichzef Mr.Ocean noemde vertrok terug naar het groepje. 'Je moet het positief zien' pepte Sue Lissa op. 'Hoe meer huiswerk je maakt , hoe meer punten je krijgt en hoe meer punten je krijg hoe meer afdelingspunten' Sue grijnsde naar Lissa terwijl ze naar een appel griste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyzo dec 07, 2008 10:09 pm

Met zijn gedachten ver weg loopt Willem door de deuren van de grote zaal. Pas wanneer de geur van eten diep genoeg zijn neus is binnen gedrongen komen de gedachten van Willem weer terug. Twee leerlingen van Ravenklauw waren aanwezig, Sue en een meisje wat hij een aantal keer in de leerlingenkamer had gezien.
Willem loopt naar de twee meisjes van Ravenkauw toe en gaat erbij zitten. 'Hoe meer huiswerk je maakt , hoe meer punten je krijgt en hoe meer punten je krijg hoe meer afdelingspunten' hoort Willem Sue vertellen. 'En hoe meer afdelingspunten we hebben hoe meer Sneep zijn best moet doen om Zwadderig te laten winnen.' Vult Willem aan. 'Jij kent me denk ik nog niet.' Zegt Willem glimlachend tegen Lissa. 'Ik ben Willem' stelt Willem zich aan Lissa voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyma dec 08, 2008 11:50 am

Darlene at haar eten op en keek rond. Iedreen zag gezellig met elkaar te praten. Darlene stond op en liep de Grote Zaal uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyma dec 08, 2008 9:46 pm

Mr.Ocean zat net weer op zijn plek toen Darlene opstond en de grote zaal verliet.
Hij keek haar na, hij wist niet waarom maar er was iets intrigerends aan haar, iets waardoor hij wel moest kijken, hij had geen keus.
Toen ze de hoek om was schudde hij zijn hoofd, haalde hij zich nu luchtkastelen op de hals?
Met een beetje een verward gevoel in zijn maag pakte hij de koffiekan en schonk voor hem zelf in. 'Iemand nog koffie?' vroeg hij meer uit beleefdheid dan dat hij het meende. Voor iemand antwoord had gegeven had hij namelijk de kan alweer neergezet.
Hij keek in zijn eigen koffie, naar de zwarte diepte in zijn kopje. Hij greep 2 suikerklontjes van een schoteltje verderop en gooide ze in de koffie, daarna pakte hij een lepeltje en roerde zo hard dat er een klein draaikolkje ontstond. Hij keer erna, zo als de koffie in het kopje rondsuisde, zo suisde het verwarde gevoel door zijn lichaam, was hij gewoon verward, of was iets daar de oorzaak van?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyma dec 08, 2008 10:24 pm

Hey Willem, ik ben Lissa, en je hebt gelijk, maar ik hoop echt dat Sneep niet al te moeilijk zal doen.
Nou jah, het is nog zo vroeg in het jaar. Genoeg zorgen gemaakt

Lissa grijpt ook naar een appel.
Oké nu blijkt dat wij raafjes mischien niet met de meesten zijn, maar wel heel aardig en leuk.
Iemand een potje knalpoker?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyma dec 08, 2008 10:35 pm

Darlene keek in haar tas opzoek naar haar boek. Ze kon het boek niet vinden. Ze liep weer terug naar de Grote Zaal en zag Mr. Ocean zitten. "Heb ik hier mijn boek laten liggen?" Ze doorzocht nog een keer haar tas, maar kon het niet vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyma dec 08, 2008 10:52 pm

'Hey Willem, ik ben Lissa, en je hebt gelijk, maar ik hoop echt dat Sneep niet al te moeilijk zal doen. Nou jah, het is nog zo vroeg in het jaar. Genoeg zorgen gemaakt.' Lissa pakt een appel. Willem besluit ook wat te gaan eten en pakt een peer. Sneep haat grifjes en trekt zwadjes voor. Dus met Huffelpuf zitten we wel goed. Voor zover dat kan bij Sneep. bedenkt Willem. 'Ik geloof dat we er samen met huffelpuf zitten dus Sneep zal wel meevallen.' reageert Willem dan op Lissa en neemt een hap van zijn peer.
'Iemand een potje knalpoker?' vraagt Lissa dan. Willem knikt en probeert snel zijn mond leeg te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptyma dec 08, 2008 11:16 pm

Terwijl Mr.Ocean nog meewarrig in zn kopje zit te roeren komt Darlene plots de Grote Zaal weer in. Met een onbehaaglijk gevoel kijkt hij hoe ze naar hem toekomt. Een knoop trekt zich strakker in zijn maag. 'Heb ik hier mijn boek laten liggen?' vraagt ze dan, terwijl ze zoekend in haar tas kijkt. Mr.Ocean's blik schiet over tafel en kijkt onder de bank, daar ligt een boek, hij bukt en raapt het op, 'Ehrm, ja, hier is je boek' onmiddelijk heeft hij spijt van die woorden, zoveel dingen die hij tegen haar wou zeggen schoten door zijn hoofd, en het enige wat hij kon uitbrengen was dat. Hij geeft het boek aan haar.
Plotseling klaart de lucht in zijn hoofd op. Alhoewel hij nog steeds wat chaotisch denkt wist hij toch wat te verzinnen. 'Trouwens, heb je zin om binnenkort met mij wat te gaan drinken in Zweinsveld?'


Laatst aangepast door Mr.Ocean op di dec 09, 2008 11:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Emptydi dec 09, 2008 1:06 pm

Apollo liep de Grote Zaal binnen en schoof aan bij de tafel van Zwadderich. Hij schepte wat eten op en nam daarna een hap. Heerlijk, dacht hij. Apollo keek om zich heen en zag dat het bij de tafel van Griffoendor druk was. Waar waren de zwadderaars?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RPG: De Grote Zaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG: De Grote Zaal.   RPG: De Grote Zaal. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG: De Grote Zaal.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Het Kasteel Zweinstein :: De Grote Zaal-
Ga naar: