WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Je Meest Recente Koop / Download

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Je Meest Recente Koop / Download Empty
BerichtOnderwerp: Je Meest Recente Koop / Download   Je Meest Recente Koop / Download Emptywo dec 03, 2008 4:14 pm

Een topic waar je alles kwijt kunt over de cd's/dvd's/lp's/enz. die je pas hebt gekocht. Ook de fanatieke downloaders onder ons mogen hun verse branding hier plaatsen.

1) Anathema - Alternative 4 [CD]
Deze wilde ik al een tijd in mijn bezit hebben. Een sterk album, met veel afwisseling.
2) Kreator - At The Pulse of Kapitulation [CD+DVD]
Live optreden van een van de grootste Thrash bands op deze aarde. Opgenomen vlak na de val van de Berlijnse muur, in 1990. Als ik me niet vergis was dit zelfs het eerste live optreden van een West-Duitse metalband in Oost-Duitsland.
3) Bloodbath - The Wacken Carnage [CD+DVD]
Zeer prettig en strak optreden van een prima 'oldschool' death metal band. Het hele optreden klinkt dik in orde. Ook leuk om te zien hoe Akerfeldt de boel redelijk 'beleefd' aan elkaar blijft lullen. En dat uit datzelfde keeltje dan zoveel bruut lawaai kan komen, blijft mij een raadsel.
4) Opeth - The Candlelight Years [3CD]
Fijne box met de eerste drie Opeth albums. En mochten die drie nou juist de enige albums zijn die ik nog niet in huis heb van Opeth. Prima koop dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Je Meest Recente Koop / Download
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Hobbies :: Muziek-
Ga naar: