WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Sharons Creabox

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Sharons Creabox Empty
BerichtOnderwerp: Sharons Creabox   Sharons Creabox Emptywo nov 26, 2008 7:13 pm

Sharons Creabox Creabox0yx1

Hooi! Ik ben Sharon, 16 jaartjes oud en maak graag creaties op de computer. Ik gebruik daarvoor Adobe Photoshop 6.0 en soms werk ik ook met een of ander programma om plaatjes te laten bewegen (UnFreeZ of iets). Ik bewerk eigenlijk al een tijd, maar ik heb een tijd niets gedaan en dat wil ik graag weer oppakken en zien wat er nu weer allemaal mogelijk is.^^ Ik hoop dat jullie mijn creaties wat vinden.
Commentaar met kritiek, complimentjes, tipc, etc. zijn altijd welkom! Ik zou graag mezelf willen verbeteren en ga er gewoon voor.

Inhoud:

Pagina 1:
* De Mysterieuze Brief Banner
Sharons Creabox Banner
Blend Cho Chang
Wallpaper Draco Malfidus 'Memories'
* Serie Wemelkinderen etiketten
* Forumavatars HP
Boekenleggers HP
Boekenleggers HP 'Dance with me'
* ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Sharons Creabox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sharons Creabox   Sharons Creabox Emptywo nov 26, 2008 7:14 pm

Sharons Creabox Demysterieuzebriefan1.th
De Mysterieuze Brief Banner
De banner die ik voor mijn verhaal 'De Mysterieuze Brief' heb gemaakt. Niet bepaald helemaal top, maar zelf ben ik er wel erg tevreden mee doordat je nu een beter beeld krijgt van de hoofdpersonen en het weer voor de eerste keer was sins een lange tijd.

----------

Sharons Creabox Creabox0ti2.th
Sharons Creabox Banner
En meteen ook mijn eerste banner voor mijn Werkplaats ^^
Ik ben er zelf zeer tevreden mee en koos voor Ginny omdat zijn mijn favoriete Harry Potter personage is.

---------

Sharons Creabox Blendchochangpd6.th
Blend Cho Chang
Ik zat me wat te vervelen en had geen zin om aan het boek te werken dat ik eigenlijk uit moet lezen en besloot dat ik weer wat wilde maken met Photoshop. Ik bekeek allerlei mappen en foto's en besloot wat van Cho te maken. Dit is het resultaat geworden.

----------

Sharons Creabox Wallpaperdracodr0.th
Wallpaper Draco 'Memories'
Ik was na de blend van Cho in een 'Photoshopbui' en wilde meer maken en besloot wat van Draco te doen. Ik had al een heel idee en moest nog even de plaatjes ervoor zoeken. Zo zie je hierboven het resultaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Sharons Creabox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sharons Creabox   Sharons Creabox Emptywo nov 26, 2008 7:14 pm

Sharons Creabox Etiket1gl4 Sharons Creabox Etiket4pl6
Sharons Creabox Etiket2cn3 Sharons Creabox Etiket7sn3
Sharons Creabox Etiket3rp6 Sharons Creabox Etiket5yy4
Sharons Creabox Etiket10vk1 Sharons Creabox Etiket9bm7
Sharons Creabox Etiket6da5 Sharons Creabox Etiket8yu2
Etikettenserie Wemel kinderen
Ik zat mijn Harry Potter fotomap wat op te ruimen en weer wat te ordenen toen ik die plaatjes zag. Ik kreeg meteen zin om een serie plaatjes te maken met Ron, Ginny en de tweeling (die stonden op het plaatje dat ik vond waardoor ik het idee kreeg). Ik besloot een serie etiketten te maken. Dit was meteen een goede manier om weer alle functies en mogelijkheden van Photoshop proberen onder de knie te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Sharons Creabox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sharons Creabox   Sharons Creabox Emptywo nov 26, 2008 7:15 pm

Sharons Creabox Alltogetherlm5 Sharons Creabox Afraidjz9 Sharons Creabox Bestfriendsforevergj1 Sharons Creabox Timetosaygoodbyerj8 Sharons Creabox Meshyps5 Sharons Creabox Magiced7 Sharons Creabox Imnotscareddu0 Sharons Creabox Neetochqt1 Sharons Creabox Nogf9 Sharons Creabox Greatzc4
Forumavatars HP
Ik ging eens zitten prutsen met plaatjes, met voornamelijk kleine en niet van al te goede kwaliteit en wilde eens forumavatars maken. Dat viel nog niet mee XD Hier zijn dus de resultaten, ik hoop dat er nog wat leuks tussen zit. Persoonlijk vind ik de avatars die ik later op de avond gemaakt heb het beste gelukt.

----------
Sharons Creabox Boekenleggerwronglovead8.th Sharons Creabox Boekenleggerthinkingaboep8.th Sharons Creabox Boekenleggerjustamistakxx7.th Sharons Creabox Boekenleggerjealoustq9.th Sharons Creabox Boekenleggerfightingbacai4.th Sharons Creabox Boekenleggertimetotravemb6.th
Boekenleggers
Weer iets nieuws proberen. In het begin was het best moeilijk, maar het ging steeds beter en ik was steeds beter tevreden met de resultaten.

----------
Sharons Creabox Boekenleggerdancewithmeck1.th Sharons Creabox Boekenleggerdancewithmebv9.th Sharons Creabox Boekenleggerdancewithmejo7.th Sharons Creabox Boekenleggerdancewithmete4.th Sharons Creabox Boekenleggerdancewithmebl3.th Sharons Creabox Boekenleggerdancewithmewr9.th Sharons Creabox Boekenleggerdancewithmeke0.th
Boekenleggers 'Dance with me' serie
Na boekenleggers gemaakt te hebben (hierboven) ging ik verder. Ik eindigde zo met een serie boekenleggers van het Kerstbal in het vierde jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sharons Creabox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sharons Creabox   Sharons Creabox Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sharons Creabox
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Creativiteit :: PC-Creaties-
Ga naar: