WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Boeken: Welke opdracht het beste?

Ga naar beneden 

Welke opdracht was het beste?
De draak
Boeken: Welke opdracht het beste? Vote_lcap50%Boeken: Welke opdracht het beste? Vote_rcap
 50% [ 3 ]
Het meer
Boeken: Welke opdracht het beste? Vote_lcap50%Boeken: Welke opdracht het beste? Vote_rcap
 50% [ 3 ]
Het doolhof
Boeken: Welke opdracht het beste? Vote_lcap0%Boeken: Welke opdracht het beste? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6
 

AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Boeken: Welke opdracht het beste? Empty
BerichtOnderwerp: Boeken: Welke opdracht het beste?   Boeken: Welke opdracht het beste? Emptyma nov 24, 2008 9:57 pm

Welk opdracht vond je het beste in Harry Potter en de Vuurbeker? Vond je de draak het mooist gemaakt of vond je het meer het tofst om te volgen? Laat het hier weten.

Ik vind persoonlijk dat het meer de beste opdracht was omdat het in de film zeer goed verfilmd werd waarbij ze een totaal eigen wereld hebben gecreërd met eigen wezens die in het diepe, zwarte meer wonen. Als tweede opdracht vond ik het doolhof het mooiste omdat ik het leuk vond hoe ze het doolhof als wezen hebben voorgesteld. Als derde opdracht vond ik de draak het minst, maar zo slecht was het ook weer niet. Smile Alleen vond ik in de scène dat het iets werd overdreven toen Harry op het dak van het kantoor van Perkamentus kwam, maar dat zal waarschijnlijk zijn om de spanning in de film op te bouwen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Boeken: Welke opdracht het beste? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welke opdracht het beste?   Boeken: Welke opdracht het beste? Emptydi nov 25, 2008 11:56 am

De draak, ik vond de draken prachtig gemaakt in de film en had ook wel zo iets verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welke opdracht het beste? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welke opdracht het beste?   Boeken: Welke opdracht het beste? Emptydi nov 25, 2008 3:41 pm

In de film vind ik de opdracht met de draak het tofste, want daar zat lekker veel spanning in, het kasteel trashen, helemaal aan mij besteed! In het boek vind ik het doolhof het leukst, en alles wat ermee samenhing. Gewoon omdat het de laatste was, Harry niet zo aan het stressen was en ik het oefenen leuk vond om te lezen (dat geldt dus ook voor de andere opdrachten, het oefenen^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welke opdracht het beste? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welke opdracht het beste?   Boeken: Welke opdracht het beste? Emptydi nov 25, 2008 7:27 pm

Ik vond zeker en vast het meer de mooiste opdracht. Ik vond hem zeer origineel en prachtig verfilmd. Die spanning die je hebt van al die meermannetjes. Ze kunnen elk moment aanvallen , maar doen ze het?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Welke opdracht het beste? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welke opdracht het beste?   Boeken: Welke opdracht het beste? Emptydi nov 25, 2008 9:25 pm

Het meer was de beste vond ik. Het mooiste verfilmd en de Meermensen zagen er best eng uit.
In het boek het doolhof met al die dingen die Harry tegenkwam. Dat vond ik in het boek heel spannend om te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Boeken: Welke opdracht het beste? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Welke opdracht het beste?   Boeken: Welke opdracht het beste? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boeken: Welke opdracht het beste?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Films: De beste film tot nu toe?
» Acteurs/Actrices: Wie is de beste acteur?
» Favoriete boeken?
» Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!
» Boeken: Welk reliek?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Het Kasteel Zweinstein :: Zweinsteins Bibliotheek-
Ga naar: