WizardPlace

Welkom op WizardPlace!

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

Afreageren

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd

Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 28
Registration date : 10-11-08

BerichtOnderwerp: Afreageren   ma nov 24, 2008 9:39 pm

Heb je ook soms zo'n moment dat je even alles kwijt wilt door je af te reageren op iets of iemand? Sommigen schrijven hun frustraties neer op papier in de vorm van een gedicht, brief of gewoon erover te praten. Typ hier neer wat jij doet wanneer je boos begint te worden! Zorg ervoor dat je een post typt van minimaal 2 regels.

Als ik boos wordt en me wil afreageren dan luister ik muziek om mijn boosheid kwijt te spelen, ook gebeurt het dat ik me kan afreageren als ik ga lopen, zodat je alles even vergeet omdat je dan geconcentreert bent op het lopen zelf. Ik gooi nooit iets stuk of dergelijk, want achteraf krijg je er toch maar spijt van.

Profiel bekijken http://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afreageren   ma nov 24, 2008 9:43 pm

Als ik boos ben, ga ik gewoon wat op mijn drumstel spelen. Niets beter om je af te reageren dan eens goed alle stress uit je lijf te slaan.
Wat ook altijd helpt bij mij is gewoon hetgeen dat me kwaad heeft gemaakt opschrijven en dan dat papiertje in zoveel mogelijk stukjes scheuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afreageren   ma nov 24, 2008 10:17 pm

Als ik boos ben en me wil afreageren gebeurt dat soms in een vorm van woede, dan word ik gewoon ontzettend kwaad en dan wil ik gewoon alles van me af slaan.
Maar soms verzuip ik op zo'n moment gewoon in mijn gevoelens, en dan kan ik het beste even op bed gaan liggen, even medelijden hebben met mezelf, even slapen en 2 uurtjes later is alles weer goed.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afreageren   ma nov 24, 2008 10:20 pm

Als ik boos ben, reageer ik het soms wel af. Ik ga dan wel eens de deur dicht slaan enzo. Verder reageer ik het soms ook wel af om mijn moeder.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afreageren   ma nov 24, 2008 10:21 pm

Ik sla eerst met wat deuren, Grom wat, krijs wat (als ik echt echt echt boos ben), dan ga ik naar mijn kamer om megaharde muziek op te zetten en (waarschijnlijk) heeel vals mee te zingen. En wat springen ook.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afreageren   di nov 25, 2008 11:43 am

Ik heb een boksding, (weet nog steeds niet hoe het heet). Daar reageer ik me wel eens op af.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afreageren   di nov 25, 2008 3:37 pm

Helaas moeten de mensen het in mijn omgeving het dan ontgelden, want mij lukt het niet om woede eruit te meppen op het drumstel. Wat ik wel zonde vind, en wat mijn omgeving meestal dus niet zo leuk vind. Maar ja, meestal duren mijn boze buien niet zo lang
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afreageren   di nov 25, 2008 3:59 pm

Even gaan liggen, medelijden hebben met mezelf, kussen tegen de deur smijten en dan is alles weer goed met mij. Ik heb eigenlijk niet zo veel boze buien, ik probeer altijd lief te zijn en dan is alles okiiiii (A)
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afreageren   di nov 25, 2008 7:25 pm

Ik ga heel erg hard schreeuwen , gillen en met deuren smijten. [A]
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afreageren   wo nov 26, 2008 5:26 pm

Ik ga dan naar mijn kamer doe de deur dicht en zet mijn mp3 speler hard aan^^ en dan na een tijdje ben ik weer blij maar gelukkig heb ik dat maar weinig.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afreageren   wo nov 26, 2008 5:39 pm

Ik heb een nieuwe manier ontdekt. Shop-therapie!! Gewoon naar het winkelcentrum gaan en veel passen en veel kopen. Even een opmerking : dit moet je wel alleen doen als je wel iemand kan vermoorden. Anders spendeer je elke week heel veel geld aan dingen die je niet nodig hebt. Maar het helpt wel.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afreageren   za nov 29, 2008 1:37 pm

Als alles mij even te veel wordt (wat op het moment heel vaak het geval is) ga ik gewoon even een rustige plek opzoeken ver weg van iedereen die me kwaad maakt of iets dergelijks en dan met rustige muziek op mediteren. Dat maakt me erg rustig. Als dat niet helpt dan probeer ik alle gevoelens eruit te gooien, meestal door een tekening te maken of een verhaal te schrijven. Ik schrijf/teken alle boosheid/al het verdriet weg. En als dat ook niet helpt, dan helpt helemaal niets, maar dan is het ook wel iets heel vreselijks wat mij zo ver heeft gedreven.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afreageren   za nov 29, 2008 4:15 pm

Ik verschil daar echt heel erg in. De ene keer loop ik naar mijn kamer, stamp ik even goed op de vloer, sla ik met de deur en zet ik keihard muziek op, maar de andere keer kan ik het uitten door een gedicht te schrijven.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Afreageren   

Afreageren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Dagelijkse Praat :: Godsdienst en Wetenschap-
Ga naar: