WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Films: Welke personage zou je spelen?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Films: Welke personage zou je spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Films: Welke personage zou je spelen?   Films: Welke personage zou je spelen? Emptyma nov 24, 2008 10:33 am

Stel, je hebt zoveel acteertalent, en je mag een rol kiezen in de film. Welke rol zou je dan kiezen? Wat zou je anders doen dan de acteur/actrice die de rol speelt? Wat zou je absoluut hetzelfde doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Films: Welke personage zou je spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Films: Welke personage zou je spelen?   Films: Welke personage zou je spelen? Emptyma nov 24, 2008 4:38 pm

Loena! Ze is zoo heerlijk knettergek.. Persoonlijk vind ik dat Loena ook niet zo goed neergezet is in de film, ze had nog gestoorder gemogen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Films: Welke personage zou je spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Films: Welke personage zou je spelen?   Films: Welke personage zou je spelen? Emptyma nov 24, 2008 4:40 pm

Ik zou Bellatrix kiezen. Ze is gewoon zo'n lekker vals en gemeen personage. Ze is helemaal knettergek door Azkaban geworden. Ik zou haar misschien iets meer menselijk laten overkomen. Ze hoort zo te zijn, maar dan begrijp je haar beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Films: Welke personage zou je spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Films: Welke personage zou je spelen?   Films: Welke personage zou je spelen? Emptyma nov 24, 2008 7:09 pm

Zeker en vast Bellatrix.

Het is geweldig om een krankzinnig , wreed persoontje te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Films: Welke personage zou je spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Films: Welke personage zou je spelen?   Films: Welke personage zou je spelen? Emptydi nov 25, 2008 11:58 am

Severus Sneep, hij is geweldig, een Zwadderaar en heerlijk arrogant! Vooral de sarcasme in zijn stem. Hij past wel bij mij. Natuurlijk is het eigenlijk ook een held.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Films: Welke personage zou je spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Films: Welke personage zou je spelen?   Films: Welke personage zou je spelen? Emptydi nov 25, 2008 5:10 pm

Hermelien is mijn favoriete personage. Ze is erg slim, soms bazig, maar geeft ontzettend veel om haar vrienden. Very Happy

Sirus vind ik ook wel leuk. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Films: Welke personage zou je spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Films: Welke personage zou je spelen?   Films: Welke personage zou je spelen? Emptydi nov 25, 2008 11:45 pm

Vast en zeker Fred moest ik een jongen zijn!! Hij zo gek als een deur, maar op de goede manier. Ik zou hem sarcastischer hebben laten overkomen.

Maar aangezien ik nog steeds vrouwelijk ben xD zou ik vast en zeker voor Narcissa, ze is wel gemeen enzo, maar tegelijk heek moederlijk en bzorgd enzo. De film is nog niet uit, dus ik weet niet wat ik anders zou doen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Films: Welke personage zou je spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Films: Welke personage zou je spelen?   Films: Welke personage zou je spelen? Emptydi dec 02, 2008 2:44 pm

Het lijkt me geweldig om James sirius Potter te gaan spelen in de 7e film!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Films: Welke personage zou je spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Films: Welke personage zou je spelen?   Films: Welke personage zou je spelen? Emptydi dec 02, 2008 3:40 pm

Ik zou best Bellatrix kunnen spelen ^^ qua uiterlijk lijken we helemaal niet maar qua karakter ben ik wel zo'n typetje voor kwaadaardige personage Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Films: Welke personage zou je spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Films: Welke personage zou je spelen?   Films: Welke personage zou je spelen? Emptywo dec 03, 2008 12:50 am

Ik denk dat ik Sneep zou spelen, Sneep met een beetje pessimisme.
Ik ben danwel niet arrogant, toch kan ik altijd sarcastisch zijn en heb altijd overal wel wat op aan te merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Films: Welke personage zou je spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Films: Welke personage zou je spelen?   Films: Welke personage zou je spelen? Emptywo dec 03, 2008 12:22 pm

Omdat ik al wat ouder ben zou ik denk ik voor Molly Wemel kiezen. Zij heeft best een leuke rol in de boeken en lijkt me dan ook wel leuk om te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Films: Welke personage zou je spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Films: Welke personage zou je spelen?   Films: Welke personage zou je spelen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Films: Welke personage zou je spelen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Films: De beste film tot nu toe?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Het Kasteel Zweinstein :: Zweinsteins Bibliotheek-
Ga naar: