WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Je favoriete radiozender?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Je favoriete radiozender? Empty
BerichtOnderwerp: Je favoriete radiozender?   Je favoriete radiozender? Emptyzo nov 23, 2008 8:52 pm

Wat is jullie favoriete radiozender?

Mijn favoriete radiozender is ongetwijfdeld Q-Music. Ze draaien altijd goeie muziek + de presentators Ornelis en Rogiers zijn gewoon fantastisch. Ze kunnen leven in de brouwerij brengen op de radio zelfs als je net wakker wordt. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Je favoriete radiozender? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je favoriete radiozender?   Je favoriete radiozender? Emptyzo nov 23, 2008 8:53 pm

Stiekem luister ik niet heel veel naar de radio. Als ik luister is het 3FM [/want daar was ik zelf opgeweest xD] of Odrie, waar ik elke vrijdagavond naar Ajeto! luister. Ajeto! is ook eigenlijk het enige waar ik echt bewust voor bij de radio ga zitten. Ik moet mijn broer en vrienden wel een beetje supporteren. :')
Verder ben ik niet zo'n echte radio luisteraar, maar duw ik liever een CDtje in de radio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Je favoriete radiozender? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je favoriete radiozender?   Je favoriete radiozender? Emptyzo nov 23, 2008 8:57 pm

Q-music in de week! Vooral Oosterlinck is echt wel grappig.
In het weekend luister ik naar Donna omdat ik vind dat Q dan geen goed muziek draait.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Je favoriete radiozender? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je favoriete radiozender?   Je favoriete radiozender? Emptyzo nov 23, 2008 8:57 pm

Q-Music, de Nederlandse variant natuurlijk Wink Wordt eigenlijk altijd wel leuke muziek gedraait en niet alleen oude of nieuwe nummers.. En het ene moment ben ik mee aant krijsen het volgende een ander persoon..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Je favoriete radiozender? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je favoriete radiozender?   Je favoriete radiozender? Emptyzo nov 23, 2008 10:15 pm

Ja ik ook Q-music, luister ik al jaren naar Smile
Maar ook soms wel eens 538, dus ligt er een beetje aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Je favoriete radiozender? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je favoriete radiozender?   Je favoriete radiozender? Emptyzo nov 23, 2008 10:24 pm

Ik luister altijd naar Q-music. Dat staat ook bijna altijd op bij ons.
Ik vind het gewoon een goede zender omdat er in vergelijking met andere zenders weinig gepraat wordt enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Je favoriete radiozender? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je favoriete radiozender?   Je favoriete radiozender? Emptyma nov 24, 2008 12:24 am

Ik heb geen favoriet, want ik luister amper naar de radio. Ik zap en als er een leuk liedje voorbij komt blijf ik hangen. Q-music, 538, 3FM, Sky Radio, dat maakt me dan niet zo uit. Of toen met de Olympische Spelen, toen heb ik veel naar Radio 1 geluisterd^^ Radio Olympia. Maar dat was de uitzondering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Je favoriete radiozender? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je favoriete radiozender?   Je favoriete radiozender? Emptyma nov 24, 2008 12:13 pm

Wij luisteren hier meestal naar Radio 10 gold als we thuis zijn. In de auto is het meestal Q music.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Je favoriete radiozender? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je favoriete radiozender?   Je favoriete radiozender? Emptyma nov 24, 2008 7:19 pm

's Ochtends luister ik eigenlijk bijna altijd naar Giel, maar ik moet zeggen dat dat liedje van half 8 (begin de dag met een dansje) ontzéttend irritant begint te worden. Of nou ja, eigenlijk is het dat al. En later luister ik meestal naar Q music. Denkt er iemand het geluid te weten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Je favoriete radiozender? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je favoriete radiozender?   Je favoriete radiozender? Emptydi nov 25, 2008 2:50 pm

Ik luister niet vaak naar de radio, meestal naar cd's. Maar als ik een Radio zender moest kiezen zou het Slam Fm zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Je favoriete radiozender? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je favoriete radiozender?   Je favoriete radiozender? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Je favoriete radiozender?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Je favoriete game
» Favoriete Console
» Favoriete boeken?
» Games: Favoriete Harry Potter game?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Hobbies :: Radio & TV-
Ga naar: