WizardPlace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WizardPlace

Welkom op WizardPlace!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd
Albus Perkamentus


Man
Aantal berichten : 125
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Registration date : 10-11-08

Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Empty
BerichtOnderwerp: Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!   Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Emptyzo nov 23, 2008 6:52 pm

Welkom in het topic 'Jouw Afdelingen Top 4'. Hier kun je ons meedelen wat je top 4 van de afdelingen zijn en waarom dit zo is.

Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Zweinsteins_wapen

1. Griffoendor omdat dit me het meest aanspreekt, niet vanwege de massale aandacht, maar vanwege de sfeer.

2. Ravenklauw staat bij mij op de tweede plaats omdat slim zijn belangrijk is en Ravenklauwers vriendelijk zijn.

3. Zwadderich staat bij mij op de derde plaats omdat ik het een mysterieuze afdeling vind waar volgens mij niet iedereen slecht is.

4. Huffelpuf omdat er toch iemand op de laatste plaats moet eindigen. Wel vindt ik de eigenschap trouw zijn goed, maar niet één personage kan me aanspreken, toch niet als de andere afdelingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardplace.actieforum.com
Gast
Gast




Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!   Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Emptyzo nov 23, 2008 7:06 pm

1 Griffoendor, de sfeer spreekt mij ook erg aan.
2. Huffelpuf, trouw zijn vind ik erg belangrijk
3. Ravenklauw, Slim zijn is niet alles.
4. Zwadderich, ja... de afdeling lijkt me opzich wel leuk, maar de mensen die in die afdeling zaten zijn wat minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!   Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Emptyzo nov 23, 2008 7:11 pm

1. Griffoendor ook qua de sfeer
2. Ravenklauw , met slim zijn kan je de juiste keuzes nemen en ver raken Very Happy
3. Zwadderich , die afde ling heeft wel iets , maar zoals Darlene zei , de mensen die daar zaten zijn wat minder
4. Huffelpuf, Pff ja...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!   Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Emptyzo nov 23, 2008 7:24 pm

Sue Fuego schreef:
4. Huffelpuf, Pff ja...
Goede reden : )



1. Hufflepuff staat dus echt definitief op één. Deze afdeling heeft, voor mij, de belangrijkste eigenschappen. Dan zeg ik zeker niet dat de andere afdeling geen belangrijke eigenschappen hebben, maar trouw, geduld en ijver vind ik toch het belangrijkste in het leven.

2. Ravenclaw staat op twee. Mede doordat ik Gryffindor en Slytherin niet hoger wil hebben dan dat ik ze nu heb staan, maar ook omdat deze afdeling me uitermate gezellig lijkt : )

3. Gryffindor staat op drie. Deze afdeling vind ik een beetje té populair. Ik weet niet, maar je weet alles over Gryffindor en daardoor vinden veel mensen Gryffindor het leukste. [niet voor iedereen : )] Toch staat hij niet onderaan, omdat Percy in deze afdeling zit/zat [a].

4. Slytherin. Tja, er moet een afdeling op de laatste plaats staan en bij mij is dit Slytherin. Ik heb eigenlijk niets tegen de afdeling, maar het trekt me gewoon het minste. Ik heb niets met de eigenschappen van de afdeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!   Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Emptyzo nov 23, 2008 7:45 pm

1 Huffelpuf Mijn favoriete afdeling met allemaal leuke coole gezellige mensen
2 Griffoendor Ook een leuke afdeling met goede eigenschappen en leuke mensen
3 Ravenklauw De mensen zijn erg slim, daar voel ik me best wel thuis, maar alleen maar slimme mensen is ook niet gezellig. Toch ook leuke afdeling.
4 Zwadderich De eigenschappen spreken me niet aan, en sommige mensen ook niet^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!   Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Emptyzo nov 23, 2008 8:03 pm

1. / 2. Zwadderich: Ik kan gewoon niet kiezen tussen Zwadderich en Griffoendor, dus staan ze voor mij eigenlijk op dezelfde plaats. Zwadderich is een echte stoere afdeling, toch wel. Ook al word er veel rotzooi over gesproken in de boeken, toch is niet iedereen hetzelfde. Het kan dan wel zijn dat een aantal Zwadderaars vervelend, irritant en gemeen zijn, maar ik denk dat er ook gewoon normale mensen in Zwadderich zitten, omdat die toevallig van een geintje houden, maar nog steeds wel aardig zijn! Zwadderich wordt dankzij de boeken zwaar onderschat
1. / 2. Griffoendor: Griffoendor is natuurlijk wel geweldig. Het heeft mooie eigenschappen, en in de boeken zaten natuurlijk alle écht coole mensen in Griffoendor. Maar volgens mij zijn er ook dorre Griffoendors (Peter Pettigrew Rolling Eyes) dus in tegenstelling tot Zwadderich wordt Griffoendor een beetje overschat. Maar het blijven perfecte eigenschappen
3. Ravenklauw: Dit spreekt mij eigenlijk ook wel aan. Deze mensen denken echt na, en ik kan me nog wel eens ergeren aan types die dat niet doen.
4. Huffelpuf: Tjaa... Ik vond de reden van Sue Fuego eigenlijk wel goed Very Happy Maar ja, het is bij mij zo dat er toch íets onderaan moet staan. Het is niet zo dat ik Huffelpuf heel erg vind, maar ja.. Het is gewoon niet mijn eerste keus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!   Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Emptyzo nov 23, 2008 8:09 pm

Ravenklauw: Ik vind inteligentie erg belangrijk, en de meeste mensen zijn erg vriendelijk. Ik zie mezelf ook wel in Ravenklauw zitten..
Zwadderich: Ik hou van het misterieuze en het duistere van Zwadderich.. Zoals Rowling ooit zei: "In Zwadderich is lang niet iedereen slecht, het is puur om balans te houden."
Griffoendor: De sfeer is er, zoals de rest zegt, erg goed.. Mijn favoriete personage is een Griffoendor, namelijk Marcel..
Huffelpuf: Eentje moet gewoon de laaste zijn hé.. Er is ook niet echt een Huffelpuffer die mij aanspreekt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!   Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Emptyzo nov 23, 2008 8:53 pm

1. Zwadderich: Ik vind dit gewoon de leukste afdeling met leuke personages. Deze afdeling trekt me gewoon het meeste.
2. Griffoendor: Vindt deze afdeling ook wel iets hebben. En zitten ook wel leuke personages in.
3. Huffelpuf: De mensen die erin zitten lijken me heel trouw en vriendelijk.
4. Ravenklauw: Met deze afdeling heb ik niet zoveel.


(Me top 4 is dus veranderd) Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!   Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Emptyzo nov 23, 2008 9:58 pm

Griffoendor omdat Griffoendor Griffoendor is
Zwadderich omdat de afdeling gruwelijk maar groots is
Ravenklauw omdat daar slimme personages zitten
Huffelpuf omdat er iemand als laatste moet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!   Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Emptyzo nov 23, 2008 10:12 pm

Zwadderich: Omdat het de Bad-Side is natuurlijk.. Nee.. Ja... Eigenlijk meende ik dat wel.. De Duistere Zijde heeft me altijd wel getrokken op de een of andere manier.. Ik weet ook niet waarom maar het is nu eenmaal zo.
Griffoendor: Omdat ik op de 2 allercoolste Griffoendors lijk.. Volgens veel mensen (vooral mijn vriendinnen) lijk ik gigantisch op James Potter en Sirius Zwarts. Ik kan net zo arrogant zijn. Ik hou net zo van streken, en ik ben op zich best intelligent. Ik haal goede cijfers zonder er al te veel voor te hoeven doen.
Huffelpuf Omdat trouw zijn aan je vrienden een van de belangrijkste dingen is die je kunt doen. Als je trouw bent aan je vrienden zullen ze ook trouw zijn aan jou. Als je ze nodig hebt zullen ze voor je klaar staan. En ze zullen je altijd uit de brand helpen.
Ravenklauw: Niet gewoon omdat er iemand als laatste moet.. Ja dat ook wel. Maar niet alleen om die reden. Ik vind intelligentie niet zo enorm belangrijk.. Dan kun je namelijk ook nog in Griffoendor, Huffelpuf of Zwadderich komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!   Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Emptydi nov 25, 2008 11:54 am

1. Zwadderich: Zwarte magie, duistere tovenaar. Dat trekt mij wel aan. De personage's van Zwadderich zijn overigens ook erg goed. Zoals Severus Sneep, Famillie Malfidus, Marten Vilijn en soms kan ik ook wel arrogant of sluw zijn en natuurlijk heb ik ambitie.
2. Griffoendor:
Ik ben erg moedig en heldhaftig, ik probeer altijd overal de held te zijn en dingen op te lossen.
3. Ravenklauw
Ravenklauw is beter als Huffelpuff en ben volgensmij niet dom.
4. Huffelpuff
De personage's in Huffelpuff waren meestal echte losers naar mijn mening, heb trouwens ook niks met deze afdeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!   Boeken: Jouw Afdelingen Top 4! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boeken: Jouw Afdelingen Top 4!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Favoriete boeken?
» Twilight (boeken & film)
» Boeken: Welk reliek?
» Boeken: Welke opdracht het beste?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Het Kasteel Zweinstein :: Zweinsteins Bibliotheek-
Ga naar: